همشهری آنلاین: یک‌سال زمان زیادی برای اجرای یک کنسرت بود، اما بالاخره مازیار فلاحی به اصفهان آمد تا اصفهان را متفاوت از آن‌گونه که برای او گفته شده بود، بیابد و لحظاتی دلنشین با همراهی مخاطبان اصفهانی برایش رقم بخورد.

موسیقی

ایسنا نوشت: مازیار فلاحی که 3 خرداد ماه مهمان شهر اصفهان بود درباره کنسرتش در اصفهان گفت: اصفهان مردم مهمان نوازی دارد و معمولا در همه شهرها کمی و کاستی وجود دارد و فکر می‌کنم باید با کمی انعطاف در همه شهرها حضور داشته باشیم و خوشحالم که در اصفهان هم همه چیز عالی بود و تنها چیزی که من را ناراحت کرد حضور افراد زیادی پشت درهای بسته بود که خیلی علاقه داشتند به این کنسرت بیایند، اما به دلیل محدودیت مکانی این امکان وجود نداشت.

وی در مورد هماهنگی برای برگزاری کنسرت در اصفهان با تهیه کننده بیان کرد: خوشبختانه تمام مراحل برنامه‌ریزی تهیه کننده در اصفهان روی نظم و ترتیب بود و تنها مشکلی که اتفاق افتاد طول کشیدن یک‌ساله این کنسرت بود که دلیلش هماهنگ نبودن زمان از جانب دو طرف بود.

مازیار فلاحی در مورد فضای کنسرت در اصفهان بیان کرد: قبل از ورودم تحقیقاتی درباره کنسرت در اصفهان کرده بودم و اصفهان با آن چیزی که به من گفته شده بود کاملا فرق می‌کرد و مخاطب همان مخاطب دوست داشتنی بود و همان رابطه عاطفی برقرار شد و به نظر تمامی افراد گروه، کنسرت اصفهان بسیارخوب و عالی بود که باید از هنردوستان این شهر تشکر کرد.

وی اصفهان را شهر موسیقی خواند و تاکید کرد: تقریبا اکثر مردم اصفهان در خانه‌هایشان به یک سازی مسلط هستند و در این شهر مکتب آوازه اصفهان، دستگاه اصفهان و حتی مکتب تئاتر اصفهان داریم و همخوانی مخاطبان در این کنسرت این احساس را به من داد که انگار با یک گروه کر بزرگ مواجهم و برای یک خواننده، دوست داشتنی ترین لحظه‌اش این است که همه در اجرا همراهی‌اش کنند.

مازیار فلاحی، خواننده پاپ ایران در مورد شهر اصفهان اظهار کرد: اصفهان شهر زیبا و سرسبز و پر از آرامش بود و لهجه شیرین اصفهانی را از صمیم قلب دوست دارم و سفری هم به فولادشهر اصفهان داشتیم که آنجا را هم دوست داشتم و امیدوارم در آینده‌ای نزدیک درسالن بزرگتری دراین شهرکنسرت داشته باشم.

به موسیقی فیلم علاقه زیادی دارم

مازیار فلاحی در جواب به این سوال که" چه چیز باعث شد که شما پرمخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین کنسرت‌ها را در چند ساله گذشته داشته باشید؟" گفت: هیچ وقت به فکر رکورد زدن در فروش کنسرت‌ها وحتی افزایش سانس نبوده‌ام و فکر می‌کنم وجود تعامل در فضای اجتماع و ایجاد یک رابطه عاطفی بین احساس من و مخاطب باعث شده تا شور نشاط برنامه‌ها بیشتر و زیباتر باشد.

وی در مورد آلبوم قلب یخی افزود: آلبوم قلب یخی اولین آلبومی بود که من بعد خواندن 40 تراک که برای فیلم‌های مختلف خوانده بودم منتشر شد که تنها و اولین آلبوم مستقلم بوده است و سعی کردم در قالب موسیقی فیلم هم باشد چون به موسیقی فیلم علاقه زیادی دارم و این تعامل در قلب یخی اتفاق افتاد و تمام اتفاقات خوبی که باید برای یک آلبوم بیفتد انجام شد.

این خواننده پاپ ادامه داد: برعکس همه نظرسنجی‌ها که در فضاهای مختلف انجام شده موفقیت این آلبوم نشان دهنده ارتباط آن با خلوت مخاطبان بوده زیرا وقتی محرم خلوت آدمها می‌شوی و اجازه داری در خلوتشان با موسیقی در کنارشان باشی، موفق شده‌ای و این موضوع را من همیشه احساس می کنم و خوشبختانه از آن نتیجه هم گرفتم .

وی در مورد بازی در قلب یخی اظهار کرد:قلب یخی مثل خانه من شده بود و آلبومم را با این سریال منتشر کردم و دو فصل همکاری داشتم و در فصل سوم به دلیل صمیمیتی که با عوامل ایجاد شده بود کمی از پشت صحنه به جلو آمدم و بازی کردم و این سریال را دوست دارم و تقریبا شخصیت مازیار فلاحی در این فیلم بازی می‌کند و خیلی از خودم دور نیست.

جزییات آلبوم جدیدم را با آماده شدن مجوز کلی بیان می‌کنم

مازیار فلاحی که به زودی آلبوم جدیدی را منتشر خواهد کرد، گفت: همه کارهای آلبوم جدیدم آماده است و هنوز نمی‌دانم چند تراک خواهد بود نتیجه آخر را زمانی اعلام می‌کنم که مجوز کلی آماده باشد و فقط مراحل اداری این آلبوم مانده تا منتشر شود.

وی که نام این آلبوم را فاش نکرد، توضیح داد: دراین آلبوم هم فضای اصلی از بین نرفته وحتی سعی کردم فضای تکراری در آلبوم جدید حاکم نباشد و در این آلبوم با امین توسلی دوست قدیمی‌ام در تنظیمات همکاری زیادی داشتم.

کد خبر 216100
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز