رسانه‌های داخلی پاکستان از انفجار سیلندرگاز در یک دستگاه مینی بوس ون و کشته‌شدن 16دانش‌آموز و یک معلم در آتش خبر دادند.

انفجار

پلیس محلی شهر گجرات اعلام‌کرد: این مینی‌بوس هنگام انتقال دانش‌آموزان به مدرسه دچار حادثه شده و ناگهان سیلندر گاز آن منفجر شد. پلیس با بیان اینکه این سیلندرگاز دچار مشکل بوده‌ است، اعلام‌کرد: در این حادثه 7دانش‌آموز دیگر هم دچار جراحت شده و به بیمارستان منتقل شدند. حادثه در 200کیلومتری اسلام‌آباد رخ داد و کودکانی که در میان شعله‌های آتش جان باختند 6 تا 12سال سن داشتند. یکی از نیروهای پلیس شهر گجرات گفت: حادثه بسیار وحشتناکی بود.

تمامی قربانیان حادثه در آتش سوختند و مینی‌بوس نیز پس از انفجار در میان شعله‌های آتش سوخت. به گزارش رویترز، میان مجروحان حادثه حال سه کودک وخیم اعلام شده و احتمال افزایش آمار قربانیان وجود دارد. پلیس اعلام کرده که آتش سوزی زمانی رخ داده که یک اتصالی کوچک در کنارمخزن گاز مینی بوس به وجود آمده است.

به محض آتش گرفتن مینی بوس نیز راننده در حالی که دانش آموزان در میان شعله های آتش گرفتار بودند بیرون پریده و پا به فرار گذاشته است. در حال حاضر پلیس در تعقیب مرد راننده است و رئیس جمهور پاکستان نیز ضمن ابراز همدردی با خانواده های قربانیان قول داده برای درمان مجروحان همه همکاری های لازم صورت پذیرد. این حادثه در حالی رخ داد که مخازن بنزین و گاز مینی بوس، پر بوده است.

کد خبر 215813
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز