همشهری آنلاین: تصاویر ویدیویی که از سربازی روسی در جنگ سال 2000 چچن در اینترنت منتشر شده، به یکی از پربازدید‌ترین‌های اینترنت تبدیل شده‌است زیرا در این فیلم سرباز روسی به شکلی باورنکردنی در برابر درد از خود چهره‌ای بی‌تفاوت و خونسرد نشان می‌دهد.

 

 

براساس گزارش میل‌آنلاین، این سرباز که ترمیناتور روسی نامیده شده‌است، در حین تیراندازی میان سربازان روس و چچنی توسط گلوله کلاشینکف از ناحیه پیشانی مجروح شد اما در فیلمی که از وی منتشر شده،‌ به شکلی باورنکردنی نسبت به این جراحت بی‌تفاوت بوده و در حین تلاش دوستانش برای خارج کردن گلوله از پیشانی،‌ کوچکترین عکس‌العملی از خود نشان نمی‌دهد.

گلوله که در پیشانی این سرباز و در نزدیکی چشم‌هایش جا خوش‌ کرده‌است، با استفاده از یک انبردست و بدون هیچ تجهیزات پزشکی بیرون کشیده می شود!

گفته می‌شود این فیلم طی جنگ چچن در سال 2000 به ثبت رسیده‌است و انتشار آن در اینترنت بازخورد فراوانی داشته‌است. سرباز روسی که در کل مراحل این جراحی صحرایی کوچکترین عکس‌العملی که نشان‌دهنده درد یا ناراحتی باشد از خود بروز نمی‌دهدبا شخصیت آرنولد شوارتزنگر در فیلم ترمیناتور مقایسه شده‌است.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۶:۵۴