جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: شبکه البرز، سی و سومین شبکه استانی صدا و سیما چهارم خرداد 92 به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

شبکه استانی البرز

به گزارش واحد مرکزی خبر، معاون فنی سازمان صدا و سیما در حاشیه هشتمین گرد همایی معاونین فنی مراکز استانها گفت: سی و سومین شبکه استانی سیما در استان البرز با حضور مدیران ارشد سازمان و استان در روز شنبه چهارم خرداد افتتاح می شود.

علی عسگری افزود: شبکه استانی سیمای البرز از طریق سامانه دیجیتال با83 % پوشش جمعیت استان قابل دریافت است ؛که با فضل و عنایت خداوند متعال، این شبکه به زودی از طریق سیستم پخش ماهواره ای در کل استان دریافت خواهد شد.

معاون فنی صدا وسیما همچنین اعلام کرد: این سازمان برای مقابله با اخلال دشمنان در سیگنال رسانی ماهوارهای برنامه های رسانه ملی در ایام انتخابات آمادگی کامل دارد.

علی عسگری افزود: دشمنان انقلاب هر از چند گاهی به بهانه های مختلف سعی در ایجاد اخلال در سیگنال رسانی برنامه های صدا وسیمای جمهوری اسلامی از طریق ماهواره می کنند و در انتخابات ریاست جمهوری دوره قبل نیز چنین کاری کردند.

وی افزود: معاونت فنی صدا وسیما از 2 سال پیش با پیش بینی چنین مسئله ای اقدام به تقویت سیگنال رسانی زمینی کرده و هم اکنون با 6 هزار و 700 ایستگاه زمینی توانایی پوشش کامل سیگنال رسانی در کشور را دارد و خود را برای انتخابات پیش رو کاملا آماده کرده است.

گردهمایی معاونان فنی صدا وسیما در مراکز استانها با هدف بررسی نتایج فعالیتهای رسانه ملی در زمینه سیگنال رسانی زمینی در 2 سال گذشته و برنامه ریزی برای پوشش کامل سیگنال رسانی در کشور به مدت 2 روز در کرج برگزار شد.

کد خبر 215628
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز