همشهری آنلاین: مراسم قرعه کشی جدول پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز در رسانه ملی آغاز می‌شود.

برنامه‌های تبلیغی نامزدها

دبیر ستاد انتخاباتی رسانه ملی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر در این باره افزود: در این مراسم، جدول وزنی تنظیم شده برنامه‌های تبلیغاتی با حضور نامزدها یا نمایندگانشان به قرعه گذاشته و زمان‌های پخش آن تعیین می شود.

مجید دانشور گفت: هشت فرصت یکسان در شبکه های سیما و هشت فرصت برابر در شبکه های رادیویی برای نامزدهای ریاست جمهوری تعیین شده است که زمان پخش آن به قید قرعه مشخص و پخش آن از فردا آغاز می‌شود.

وی همچنین گفت: برای هر یک از نامزدهای ریاست جمهوری 360 دقیقه برنامه تبلیغاتی اختصاصی در شبکه های سیما در نظر گرفته شده است که با تکرار ، به 420 دقیقه افزایش می یابد .

دانشور، زمان در نظرگرفته شده برای پخش برنامه های تبلیغاتی اختصاص نامزدهای ریاست جمهوری در شبکه های رادیویی را نیز در مجموع 216 دقیقه دانست که با تکرار به 246 دقیقه افزایش می‌یابد.

وی گفت: فرصت مناظره ها نیز که به صورت جمعی و میزگردی برگزار می شود برای نامزدهای ریاست جمهوری در سه نوبت ، 210 دقیقه و در مجموع 630 دقیقه است که این مناظره ها نیز در شبکه های مختلف صدا و سیما تکرار می شود.
دبیر ستاد انتخابات رسانه ملی همچنین گفت: باتوجه به این که پخش برنامه های مناظره ای و گفتگو محور از هفته دوم تبلیغات انتخابات آغاز می شود ، نام مجریان این برنامه ها متعاقبا اعلام می شود.

مراسم قرعه کشی جدول پخش برنامه های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری با حضور رئیس رسانه ملی و اعضای کمیسیون بررسی تبیلغات انتخابات شامل نماینده دادستان کل کشور ، نماینده وزیر کشور ، دبیر هیات اجرایی مرکزی انتخابات ، نماینده شورای نگهبان ، نماینده شورای نظارت بر صدا و سیما و شماری از مقامات کشوری برگزار می شود.

کد خبر 215604
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز