چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: شبکه تلویزیونی بی بی سی به نقل از منابع دولتی انگلیس اعلام کرد در جنوب شرقی لندن یک حادثه "مظنون به تروریستی بودن" روی داده است. این حادثه چهارشنبه در خیابانی در حوالی پادگانی در وولویچ رخ داد. پلیس به مهاجمان شلیک کرده است.

killed

در منطقه ولویچ در جنوب شرقی لندن یک نفر که گمان می‌رود از نیروهای نظامی باشد کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

بعد از این حادثه پلیس انگلیس راه‌های منتهی به این منطقه را بسته و تحقیقات درمورد حادثه و علت آن آغاز شده است و پلیس مقادیری چاقو و سایر سلاح های دیگر در منطقه ضبط کرده است.

در همین حال یک قانونگذار انگلیسی اعلام کرد: در درگیری نزدیک پادگانی در لندن یک مرد که گمان می‌رود سرباز باشد کشته شد و دو تن زخمی شدند که در شرایط وخیمی به سر می‌برند.

Woolwich

براساس گزارش‌های اولیه دو نفر با سلاح سرد از نوع دشنه و چاقو به یک مرد جوان که احتمالا یک نظامی بوده حمله می‌کنند و او را در جلوی دیدگان عابرین از پای درمی‌آورند. این حادثه نزدیک پادگان توپخانه سلطنتی انگلیس روی داد. دو نفری که به این نظامی حمله کردند به ضرب گلوله پلیس به شدت زخمی و برای درمان به بیمارستان منتقل شده‌اند.

اورژانس لندن هم تایید کرد: جسد یک تن در صحنه درگیری پیدا شده و دو تن دیگر که در وضعیت وخیمی هستند، به بیمارستان منتقل شدند.

نیک راینزفورد عضو پارلمان از منطقه وولویچ و گرینویچ گفت: گمان می‌رود فرد کشته شده سرباز بوده است.

راینزفورد افزود: دو تن دیگر به شدت زخمی شده‌اند که در بیمارستان هستند. این مقام گفت: هنوز مشخص نیست دلیل این درگیری چه بوده است. وی افزود ما تمام تلاش خود را برای تضمین آرامش در منطقه انجام خواهیم داد. مردم بسیار شوکه شده‌اند.

وی افزود: تعدادی سلاح توقیف شده است. مشخص است پلیس باید برای محاکمه این افراد اقدامی انجام دهد.

دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس این قتل را شوک اور خوانده است وخواستار تشکیل کمیته اضطراری دولت برای رسیدگی به این حادثه شده است.

دولت انگلیس در این باره یک جلسه اضطراری تشکیل داده و هنوز اطلاعات بیشتری در این باره منتشر نشده است

کد خبر 215498
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز