همشهری آنلاین: فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه در بیانیه ای اعلام کرد: ارتش یک دستگاه خودروی نظامی اسرائیل را به همراه سرنشینانش که از فلسطین اشغالی وارد خاک سوریه شده بود، منهدم کرد.

انهدام خودروی نظامی صهیونیست ها در خاک سوریه

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از تلویزیون سوریه؛ این بیانیه افزود: این خودروی اسرائیلی با عبور از خط آتش بس در نزدیکی روستای بئر العجم در مناطق آزاد شده سوریه از فلسطین اشغالی به سوریه وارد شده بود.

در ادامه بیانیه نظامی سوریه آمده است: در این روستا نیز باندهای تروریستی مسلح حضور دارند و حمله آشکار اسرائیل بار دیگر مهر تأییدی بر دخالت مستقیم رژیم صهیونیستی در حوادث سوریه و هماهنگی مستقیم این رژیم با باندهای تروریستی مسلح است.

فرماندهی کل ارتش تأکید کرد: به هرگونه تجاوز به مرزها یا تلاش برای تعرض به حاکمیت سوریه فورا و با قاطعیت پاسخ داده خواهد شد و هرکس گمان می کند می تواند نیروهای سوریه و آمادگی این کشور را بیازماید در اشتباه است.

گزارش ها به نقل از شبکه العالم حاکی است تعدادی از واحدهای ارتش سوریه روز سه شنبه وارد شمال شهر قصیر شدند.

در نقاط دیگر سوریه همچنین شمار زیادی از افراد مسلح تروریست از جمله تعدادی از اعضای جبهه تروریستی النصره وابسته به شبکه القاعده در ریف دمشق ، درعا و حلب کشته شدند.

نیروهای ارتش سوریه اعضای باندهای تروریستی را در شمال منطقه برزه و مزارع اطراف آن در ریف دمشق تعقیب کردند و شماری از تروریستها را به هلاکت رساندند و شماری نیز زخمی شدند . شماری از کشته ها از تک تیراندازان جبهه النصره بودند .

همچنین عمر عزیزی از تک تیراندازان گروهک تروریستی موسوم به نوادگان رسول ، حمدان لباد و زیاد محاین از جبهه النصره کشته شدند.

یگانهایی از ارتش سوریه شمار دیگری از تروریستها را در محله برزه به محاصره در آوردند و تلفات سنگینی به آنها وارد کردند .

نیروهای ارتش به محل تجمع باندهای مسلح و مهمات و اسلحه آنها در مزارع عالیه در منطقه دوما ، عدرا ، حجیره ، زبدانی ،حرستا ، جوبر و نبک در ریف دمشق یورش بردند و شماری از آنها را کشتند یا زخمی کردند.

در درعا نیز نیروهای ارتش به باندههای تروریستی مسلح در محله های درعای بلد ، تل المطوق ، سحم الجولان ، حیط ، نافعه ، شریف ، شجره ، تل المحص ، تقاطع عالیه ، تسیل ، جمله و معربه در ریف درعا یورش بردند که شماری از آنها کشته و زخمی شدند. تعدادی از تروریستها شناسایی شدند و شماری از آنان از اعضای جبهه النصره بودند.

در حلب نیز نیروهای ارتش سوریه حمله باندهای تروریستی را به زندان مرکزی حلب دفع کردند و شمار زیادی از آنها را کشتند و یک سایت موشک انداز و سه دستگاه خودروی حامل سلاح و یک دستگاه خودروی مجهز به تیربار دوشکا را منهدم کردند .

شمار دیگری از تروریستها در لیرمون ، شیخ مقصود ، بستان القصر در شهر حلب کشته شدند و تجهیزات جنگی آنها از جمله یک دستگاه خودروی زرهی منهدم شد.

کد خبر 215277
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز