همشهری آنلاین: کارگاه ترجمه و تفسیر قرآن کریم فردا، یکم خردادماه در فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود.

قرآن

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، فرهنگ‌سرای قرآن در جهت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اقدام به برگزاری کارگاه ترجمه و تفسیر قرآن کریم کرده است، این کارگاه آموزشی با حضور مجید زکی‌لو، کارشناس قرآن کریم کشورمان فردا، چهارشنبه، یکم خرداد‌ماه از ساعت 17:30 تا 19:30 در سالن شهید محمدی فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود.

بنابر این گزارش، این دوره آموزشی ویژه عموم مردم برگزار می‌شود و در این کارگاه جزء 26 قرآن کریم مورد بررسی و قرار می‌گیر و نکات مهم و ضروری آن مورد بحث و تحلیل قرار می‌گیرد.

کارگاه ترجمه و تفسیر قرآن کریم با هدف آشنایی با روش‌های تفسیر صحیح قرآن، تدبر در آیات قرآن کریم و پاسخ به شبهات قرآنی برگزار می‌شود و شرکت کنندگان می‌توانند موضوعات و مسائل خود را در رابطه با مفاهیم قرآنی مطرح کنند.

همچنین در راستای بسط و گسترش فرهنگ قرآنی در بین آحاد مردم، فرهنگ‌سرای قرآن اقدام به برگزاری برنامه قرآنی با عنوان «نسیم معرفت» کرده است.

این برنامه با حضور علیقلی از استادان قرآنی کشورمان فردا، چهارشنبه، یکم خرداد‌ماه ساعت 10 صبح در سالن شهید محمدی‌ فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود و اختصاص به ترجمه و تفسیر جزء 30 قرآن کریم دارد.

حضور در این کارگاه‌ها برای عموم مردم آزاد است و در پایان این کارگاه جلسه پرسش و پاسخ برگزار خواهد شد، علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه می‌توانند به فرهنگ‌سرای قرآن مراجعه کنند.

یادآور می‌شود، فرهنگ‌سرای قرآن واقع در خیابان قزوین، نرسیده به میدان شمشیری، نبش خیابان شهید کاظمی است.

کد خبر 215226
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز