همشهری آنلاین: سمینار دینی "رازهای هستی در قرآن و علم جدید" در دانشگاه سوهاج مصر با حضور نبیل نورالدین، رییس این دانشگاه و استاد فیزیک هسته‌ای دانشکده علوم و حسین رضوان، عضو مؤسس انجمن اعجاز علمی قرآن در مکه و قاهره برگزار شد.

قرآن

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،‌ به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع، نبیل نورالدین در این سمینار عنوان کرد: علم متوقف نمی‌شود و هر روز شاهد اکتشافات و اختراعات جدیدی هستیم و نظریات و تئوری‌ها با گذشت زمان یا تغییر می‌کند یا کامل‌تر می‌شود و در نهایت همه آفریده‌های خداوند در ترازویی که نشانگر وحدانیت و عظمت خداوند است،‌ سنجیده می‌شوند.

حسین رضوان، عضو مؤسس انجمن اعجاز علمی قرآن در مکه و قاهره نیز در سخنانی اظهار کرد: غرب هزینه‌های سنگینی برای کشف رازهای هستی صرف‌ کرده، در حالی که قرآن صدها سال پیش از این، درباره این اسرار سخن گفته است.

وی در ادامه گفت: حتی بسیاری از علمای غرب نظریات قرآن را از طریق علم و تجربه عینی ثابت کرده‌اند و همین امر دلیل تشرف بسیاری از آنان به اسلام بوده است.

بنا بر این گزارش، احمدعلی حسین، معاون امور دانشجویی و آموزش دانشگاه سوهاج و تعدادی از رؤسای دانشکده‌ها و اعضای هیات علمی دانشگاه سوهاج نیز در سمینار قرآنی این دانشگاه حضور داشتند.

کد خبر 214505
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز