سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۴:۲۵
۰ نفر

گروه ادب و هنر: درحالی‌که تعدادی از مسئولان و مدیران دولتی سینما در محل برگزاری فستیوال کن حضور دارند، پرچم کشورمان در کن چند روزی است که بر زمین افتاده و هنوز هم برافراشته نشده است.

اینطور که ایسنا نوشته، شدت باد و توفان در روزهای اخیر باعث افتادن پرچم ایران بر زمین شده و درحالی‌که پرچم دیگر کشورهای حاضر در کن برافراشته است هنوز مسئولان فستیوال کن اقدامی در این خصوص برای پرچم ایران انجام نداده‌اند. این درحالی است که تعدادی از ایرانیان حاضر، از برگزارکنندگان جشنواره کن خواسته‌اند تا پرچم ایران دوباره نصب شود.

تحسین از فیلم کوئن‌ها

پس از درخشش غیرمنتظره فیلم چینی «یک ذره گناه» که با رأی منتقدان بالاتر از «گذشته» فرهادی قرار گرفت، نوبت به فیلم تازه برادران کوئن رسید تا با تحسین سینمایی‌نویسان حاضر در کن مواجه شود. «درون لوین دیویس» جدیدترین ساخته برادران کوئن در پنجمین روز کن66 به نمایش درآمد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. منتقد ورایتی فیلم تازه کوئن‌ها را با «بارتون فینک» و «یک مرد جدی» مقایسه کرده و به ستایش از روایت دوار فیلم پرداخته و آورده است: شاید با این فیلم بیشتر تماشاگران با زیاده‌روی در ارائه چیزی که همواره برادران کوئن متهم به نداشتنش می‌شدند، روبه‌رو شوند: عمق و صداقت قلبی!

کد خبر 215180

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز