دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۵
۰ نفر

پس از 5 روز نزول مداوم شاخص بورس تهران دیروز شاخص کل بازار سهام افزایش یافت و با 252 پله صعود به 43 هزار و47 واحد رسید.

در دادو ستد‌های روز گذشته شرکت پالایش نفت اصفهان و تبریز بیشترین نقش را در صعود شاخص داشتند و افزایش ارزش سهام این دو شرکت در مجموع 108واحد اثر مثبت روی شاخص بورس برجای گذاشت.

صف خرید سهام سیمان سنگین‌تر شد

در مبادلات روز گذشته حجم تقاضا برای خرید سهام افزایش یافت و در این میان بر میزان تقاضا برای خرید سهام شرکت‌های تولید‌کننده سیمان نیز افزوده شد؛ به‌طوری که صف خرید سهام سیمان اصفهان با ثبت 148تقاضا به 7میلیون و 400هزار سهم و صف خرید سهام سیمان خزر با ثبت 134تقاضا به 5میلیون و 255هزار سهم رسید. شرکت سیمان فارس و خوزستان هم با صف خریدی معادل 5میلیون و 776هزار سهم روبه‌رو بود. سهامداران دیروز در مجموع 223میلیون سهم را به ارزش 85میلیارد تومان دادوستد کردند.

‌مبادله انواع ورق فولاد مبارکه در بورس‌کالا

در مبادلات روز گذشته، شرکت فولاد مبارکه اصفهان موفق به فروش ورق سرد و گرم در رینگ فلزی شد. دادو ستد‌های روز گذشته بورس‌کالا در شرایطی انجام شد که شرکت فولاد مبارکه اصفهان موفق به فروش 34هزارو430تن ورق سرد B و 32هزارو850تن ورق گرم c در رینگ فلزی شد. شمش آلیاژ ایرالکو و مس مفتول گروه صنایع کابل‌سازی‌ افق البرز از دیگر محصولاتی بود که دیروز در رینگ فلزی مورد معامله قرار گرفت. دیروز همچنین در رینگ کشاورزی800تن ذرت دانه‌ای دزفول به قیمت 780تومان به‌صورت نقد مورد معامله قرار گرفت.

کد خبر 215126
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز