همشهری آنلاین: شهردار تهران گفت: زندگی ما جز خدمت به مردم، دفاع از آرمان‌های انقلاب و دفاع از مردم چیز دیگری نیست.

به گزارش همشهری آنلاین، محمد باقر قالیباف صبح 29 اردیبهشت ماه در مراسم تشییع پیکر پاک شهید "امید عباسی" در سازمان آتش نشانی افزود: در ابتدا به خانواده شهید عباسی عرض تسلیت دارم زیرا این شهید مایه افتخار همه همکاران ما در مجموعه شهرداری تهران و به ویژه سازمان آتش نشانی است. این پدر و مادر فرزند از جان گذشته‌ای را تربیت کردند که مایه افتخار است.

وی افزود: پدر و مادر شهید عباسی با رزق حلال و تربیت درست این امانت خدا را این گونه به او باز گرداندند. همه ما در مجموعه شهرداری شما را - پدر و مادر شهید عباسی- مایه افتخار می‌دانیم و هیچ وقت شهید امید عباسی را از یاد نخواهیم برد.

شهردار تهران ادامه داد: به همسر این شهید نیز تسلیت عرض می‌کنم. همچنین به همکاران و همسنگران خود در سازمان آتش نشانی عرض تسلیت دارم. خدا را شاهد می‌گیرم نوبتی در جمع دوستان آتش نشان بودم و به آنها گفتم وقتی به عنوان یک رزمنده وارد مجموعه شما می‌شوم روحیه خدمت، شجاعت و مردانگی در این محیط موج می‌زند.

قالیباف ادامه داد: امروز همه ما با هم متعهدیم، همچون همرزمان شهیدمان در سنگر ایستاده‌ایم تا راه و آرمان شهدا را پیش ببریم.

شهردار تهران گفت: ما این مسیر را انتخاب کردیم و زندگی ما جز خدمت به مردم، دفاع از آرمان انقلاب و دفاع از مردم نیست. یک روز این دفاع در جبهه بود و امروز نشان داده شد در این شهر پرتلاطم مشغول زندگی، مردان مردی هستند که همچون شهدا از همشهریان و فرزندان خود دفاع می‌کنند و در این راه با رشادت جان خود را نیز می‌دهند.

وی تاکید کرد: ما امید عباسی را از دست ندادیم. او با رشادت خود به چهار نفر زندگی بخشید. عهد می‌بندیم در این ماه عزیز و به خانواده شهید و همچنین مردم می‌گوییم این راه همچنان ادامه دارد و این در بسته نیست و روحیه جوانمردی، شهادت و خدمت باز است.

شهردار تهران در پایان با عرض تسلیت دوباره به خانواده شهید عباسی گفت: امیدواریم در این راه موفق بوده و فردا شرمنده شهدا نباشیم.

قالیباف پس از صحبت در مراسم تشییع پیکر شهید امید عباسی بر پیکر آتش نشان فداکار فاتحه خواند.

کد خبر 214892
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز