سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۵:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهردار تهران با اشاره به اهمیت ورزش به ویژه برای بانوان جامعه گفت: موضوع بانوان و دختران جوانی که می‌خواستند هم ورزش کنند و هم رعایت امنیت اخلاقی و اجتماعی در جامعه را داشته باشند مورد توجه شهرداری بوده است که در این زمینه توسعه مراکز ورزشی، زمین‌ها و سالن‌های ویژه بانوان و مجموعه‌های شهربانو به عنوان یکی از مهم ترین اقدامات اجرایی شد.

محمد باقر قالیباف در چهارمین افتتاحیه المپیاد ورزشی محلات شهر تهران که در سالن 12 هزاری نفری آزادی برگزار شد با بیان این مطلب گفت: امروز اگر ما با قدرت و عزت ایستادیم به برکت مجاهدت‌ها و تلاش‌ها و جانبازی‌های مردان مردی است که امروز روی ویلچیر نشسته‌اند و من دستبوس همه آنها هستم و امیدوارم تلاش برای پیشرفت شهر سرلوحه کار ما با شد.

وی افزود: خدا را شاکرم که توفیق یافتیم امسال برای چهارمین سال متوالی در کنار همه فعالیت‌های عمرانی شهر، کارهای خدماتی، احداث تونل‌ها ، مترو و ... این المپیاد را برگزار کنیم و این اقدام از کارهای ماندگاری بود که برای سلامت جسمانی برادران و خواهران انجام شد.

شهردار تهران تصریح کرد: در این راستا موضوع بانوان و دختران جوانی که می‌خواستند هم ورزش کنند و هم رعایت امنیت اخلاقی و اجتماعی در جامعه را داشته باشند مورد توجه بود که در این زمینه توسعه مراکز ورزشی، زمین‌ها و سالن‌های ویژه بانوان و مجموعه‌های شهربانو به عنوان یکی از مهم ترین اقدامات اجرایی شد.

قالیباف ادامه داد: امروز بیش از 25 هزار تیم ورزشی در رشته‌های مختلف فعال هستند و این از توفیقات شهرداری است و امیدواریم این حرکت روز به روز گسترش یافته و زمینه برای سلامت جسمانی بهتر و برای رشد و تعالی در همه ابعاد برای همه شهروندان فراهم شود.

بر اساس این گزارش، در این مراسم از سوی جامعه ورزشی، لوح تقدیر به دکتر قالیباف به دلیل حمایت از جامعه ورزشی توسط خانواده چند تن از شهدا اهدا شد.

کد خبر 212899
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز