همشهری آنلاین: معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از کاهش هزینه های سفر به عتبات عراق طی 5 ماهه گذشته خبر داد و گفت : طی ماههای گذشته هزینه سفر 210 هزار تومان کاهش داشته است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، مسعود اخوان با بیان این مطلب افزود: کاهش هزینه های سفر به عتبات عالیات عراق طی چند مرحله انجام شده است بطوری‌که در مرحله نخست کاهش هزینه اعزام مربوط به دی ماه سال گذشته بود که ۱۴۰ هزار تومان کاهش یافت.

وی تاکید کرد: در مرحله دوم نیز که مربوط به دور جدید اعزامها است 70 هزار تومان هزینه ها کاهش یافته است که در مجموع 210 هزار تومان قیمت ها کم شده است.

اخوان در مورد قیمت نهایی اعزام ها نیز گفت: حداقل و حداکثر هزینه اعزام به صورت زمینی ۷۸۸ تا ۸۵۰ هزار تومان و حداقل و حداکثر هزینه اعزام به صورت هوایی یک میلیون و ۱۱۷ تا یک میلیون و ۳۱۳ هزار تومان است.

معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از آغاز دور جدید اعزام به عتبات عالیات خبر داد و گفت: دوره جدید اعزام زائران به عتبات عالیات از روز پنجشنبه 26 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۱۲ تیر ماه ادامه خواهد داشت و همچنین ما به التفاوت کاهش هزینه ها نیز به زائرین پرداخت شده است.

به گفته وی، در مرحله جدید اعزام‌ها حدود ۸۰ هزار زائر ایرانی به زیارت عتبات عالیات اعزام می‌شوند و براساس برنامه ریزهای انجام شده روزانه حدود سه هزار زائر ایرانی از طریق مرزهای زمینی و هوایی برای زیارت عازم عراق می شوند.

اخوان به مزیت دوره جدید اعزام اشاره کرد و افزود: در دوره جدید هیچ محدودیتی برای اعزام زائران ایرانی به عتبات وجود ندارد و تمامی متقاضیان بدون قرعه کشی اعزام خواهند شد.

کد خبر 214622
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز