ایلام: فرمانده انتظامی استان ایلام به مسافران و زوار عتبات عالیات در عراق هشدار داد که مراقب کلاهبرداران و سوءاستفاده‌کنندگان باشند.

سفر - زوار - عتبات

 سردارعلی دولتی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طی چند روز اخیر که پایانه مرزی مهران شاهد حضور چشمگیر مسافران و زائران عتبات عالیات بود، کلاهبرداران برای سوءاستفاده از این موقعیت دست به‌کار شدند. وی تأکید کرد: صدور ویزا فقط از طریق مراجع قانونی امکان پذیر است وهیچ فردی نمی‌تواند برای دیگران اقدام به اخذ ویزا کند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به از سرگیری تردد انفرادی از مرز مهران و امکان صدور ویزا درهمین پایانه، اضافه کرد: با توجه به این شرایط، استقبال مردم برای سفر به کشور عراق از طریق مرز مهران افزایش پیدا کرده است. دولتی گفت: در این میان افرادی سودجو با فریب دادن مردم و دادن وعده‌هایی دروغین مبنی بر اخذ ویزای اضطراری برای زائران اقدام به کلاهبرداری و دریافت مبالغی حتی بالاتر از مبلغ قانونی می‌کنند. وی تأکید کرد: تنها مرجع صدور ویزا در پایانه مرزی مهران مستقر است و هیچ فردی نمی‌تواند برای دیگران ویزا صادر کند. فرمانده انتظامی درهمین راستا خبر داد: صبح روز گذشته فردی دستگیر شد که با کلاهبرداری و فریب مردم مبالغ هنگفتی را به جیب زده بود.

کد خبر 197208

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز