چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: با اعلام مرگ مغزی امید عباسی آتش‌نشان فداکار، خانواده وی رضایت خود را برای اهدای اعضای بدن وی به بیماران نیازمند اعلام کردند.

امید عباسی

به گزارش فارس، به نقل از پایگاه خبری 125، در پی بروز آتش سوزی یکی از واحدهای مسکونی طبقه دهم یک ساختمان 10 طبقه واقع در غرب بزرگراه همت، شهرک شهید باقری، مجتمع مسکونی زیتون، دو آتش نشان بعد از نجات جان یک مادر و دو فرزندش که در آتش گرفتار بودند، به دلیل دودزدگی و حرارت بالا در وضعیت وخیمی قرار می‌گیرند و به علت شدت مصدومیت به بیمارستان منتقل شدند.

یکی از این آتش نشانان به نام"امید عباسی" از روز گذشته در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و تحت مراقبت پزشکان بود که متاسفانه پس از جدال با مرگ، در نهایت دچار مرگ مغزی شده و خانواده وی نیز پس از هماهنگی‌های لازم رضایت خود را برای اهدای اعضا اعلام کردند.

بر همین اساس، «امید قبادی»، معاون فرهنگی و مسئول هماهنگ‌کنندگان اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز از انتقال پیکر آتش‌نشان مرگ مغزی شده برای اهدای اعضا به بیمارستان مسیح دانشوری خبر داد.

گفتنی است؛ این آتش‌نشان 35 ساله با عنوان فرمانده ایستگاه 68 آتش نشانی از سال 1379 پس از گذراندن دوره‌های آموزشی به استخدام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درآمد و با از خود گذشتگی و فداکاری برای نجات جان همنوعان خود از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و رشادت و ایثارآتش نشانان را بار دیگر به تصویر کشید.

کد خبر 214467
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز