همشهری آنلاین: محمد دادکان با بیان اینکه مخالف حضور رویانیان در پرسپولیس بوده و اکنون نیز مخالف رفتن او از این تیم است اظهار داشت، رویانیان به من گفت حق با تو بود هم آبرویم رفت و هم آرزویم.

محمد دادکان

دکتر محمد دادگان در گفت‌وگو با ایسنا، با تبریک قهرمانی استقلال و سپاهان در لیگ برتر و جام حذفی گفت: وقتی قرار بود رویانیان به عنوان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شود، مصاحبه‌ای انجام دادم و گفتم که بهتر است شما به پرسپولیس نیایید، چرا که حضور در فوتبال، هم آبروی شما را می‌برد و هم آرزویت را.

وی افزود: پس از بحث‌هایی که درباره حضور رویانیان در پرسپولیس مطرح شده بود، او با من تماس گرفت و گفت که آقای رئیس جمهور از من خواسته‌اند که به پرسپولیس بروم. حالا هم امروز برگشته‌اند و گفته‌اند که می‌خواهند رویانیان را برکنار کنند. مگر ورزش کشور و احساس مردم بی‌ارزش است؟ پرسپولیسی‌ها و فوتبال دوستان یعنی اینقدر بی‌ارزش شده‌اند که هر کس را که می‌خواهند می‌آورند و هر کسی که نمی‌خواهند بر می‌دارند.

وی افزود: رویانیان اگر کار بلد نبود که من هم معتقدم در فوتبال این طور بود، چرا او را آوردید؟ و حالا که کمی سر از فوتبال در آورده چرا می‌خواهید او را بردارید؟ برای چه معاون رییس جمهور باید درباره مساله‌ای که به او ارتباطی ندارد اظهار نظر کند. اگر کسی این حرف‌ها را نمی‌گوید، منِ دادگان این حرف‌ها را می زنم. می‌دانم که با این حرف‌ها برای خودم دشمن می‌تراشم، اما ایرادی ندارد. امام جعفر صادق (ع) هم فرموده‌اند،‌ انسان بدون دشمن منافق است.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال بار دیگر به پایان ماموریت رویانیان از سوی دولت اشاره کرد و گفت: امروز روزی است که دولت به پایان کارش رسیده بنابراین آنها باید از مردم حلالیت بطلبند و بگذارند ورزش برای خودش تصمیم بگیرد.

وی ادامه داد: دیروز با رویانیان صحبت کردم و گفت که به حرف تو رسیدم، هم آبرویم رفت و هم آرزویم.

دادگان درباره وضعیت یحیی گل محمدی هم  گفت: برای تیم بزرگی چون پرسپولیس تنها داشتن دانش فنی نمی‌تواند معیار باشد، بلکه باید معیارها و شاخص‌های دیگری نظیر شخصیت، رفتار و اخلاق را هم در نظر بگیریم. گل محمدی از معدود مربیانی است که در کنار داشتن ویژگی‌های اخلاقی، دانش فنی خوبی هم دارد. من به رویانیان هم گفته‌ام که نمی‌گویم یحیی را بردارید یا او را نگه دارید، بلکه از او خواسته‌ام که آبرو و احترامش را حفظ کنید. گل محمدی از با شخصیت‌ترین مربیان فوتبال ایران است. او بر خلاف بسیاری دیگر از مربیان دیگر که فقط حرف می‌زنند و دستی در دلالی دارند، خود را پاک نگه داشته و برای این فوتبال، یحیی غنیمت است.

کد خبر 213817
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز