همشهری آنلاین: غلامعلی حداد عادل صبح جمعه 20 اردیبهشت 1392 برای ثبت نام در میان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، در ستاد انتخابات کشور حضور یافت.

adel

 حداد عادل برای ثبت نام در میان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، در ستاد انتخابات کشور حضور یافت و نام خود را در میان نامزدهای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری ثبت کرد. حسین نجابت و حسین مظفر، حداد عادل را در هنگام ثبت‌نام همراهی کردند.

در همین حال به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) مستقر در ستاد انتخابات کشور، غلامعلی حداد عادل گفت: ائتلاف 1+2 به این معنا نیست که ما سه نفر با هم ثبت‌نام کنیم، بلکه ائتلاف ما اصول دیگری دارد.

 این کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود به وزارت کشور جهت ثبت‌نام در انتخابات یازدهمین ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که "چرا هر سه نفر ائتلاف با هم برای ثبت‌نام نیامدید؟" گفت: اگر سه نفری با هم می‌آمدیم می‌پرسیدید چرا تک تک نیامدید. در ضمن اگر هر سه با هم می‌آمدیم، تجمع زیاد می‌شد و حواس شما خبرنگاران پرت می‌شد.

وی اضافه کرد: از نظرسنجی و همه عوامل موثر در انتخاب فرد مورد نظر استفاده می‌کنیم و حرفهایی که من زدم، به معنی انتخاب گزینه نهایی نبوده است پس به بی‌انصافی‌ها جواب خواهم داد و در مورد آقای ولایتی هم اگر بی‌انصافی شود جواب می‌دهم.

کد خبر 213422
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز