همشهری آنلاین: نماینده اردکان در مجلس درباره اظهارنظر آقای خاتمی در خصوص احتمال کاندیداتوری آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: شرایط برای کاندیداتوری آقای هاشمی مطلوب نیست و آنچه آقای خاتمی درباره ایشان گفته اند آرزوی وی بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا تابش در حاشیه مراسم ختم پدرزن کمال خرازی که پیش از ظهر امروز در مسجد نور برگزار شد، با بیان اینکه در شرایط موجود بعید می دانم آقای هاشمی کاندیدا شود، گفت: شرایط برای کاندیداتوری آقای هاشمی و مشخص شدن کاندیداهای نهایی اصلاح طلبان در انتخابات تا فردا مشخص خواهد شد.

وی با انتقاد از اینکه یک عده تندرو در حال حاضر وجود دارند که خودشان را قیم مردم دانسته و جو سنگینی به وجود آورده‌اند، افزود: این اقدام افراد تندرو ظلم بزرگی به نظام و برخلاف فرمایشات رهبر معظم انقلاب است که تاکید کردند همه سلایق باید در انتخابات حضور داشته باشند.

تابش درباره اجماع اصلاح طلبان تصریح کرد: برای اجماع بین چهار گزینه نهایی اصلاح طلبان شامل عارف، جهانگیری، مهرعلیزاده و شریعتمداری باید تا فردا منتظر ماند تا همه چیز مشخص شود.

وی تاکید کرد: در صورتی که آقایان هاشمی و خاتمی کاندیدا نشوند و افراد یاد شده هم بدون اجماع و به صورت مستقل وارد انتخابات شوند اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری آتی کاندیدایی نخواهد داشت.

کد خبر 213434
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز