همشهری آنلاین: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر احتمال رد صلاحیت مشایی از سوی شورای نگهبان گفت: رئیس‌جمهور می‌خواهد وی را بر ملت تحمیل کند.

باشگاه خبرنگاران نوشت: اسدالله بادامچیان در پاسخ به سوالی درباره احتمال حضور مشایی در انتخابات و رد صلاحیت وی از سوی شورای نگهبان اظهار داشت: بنده نمی‌توانم از طرف شورای نگهبان صحبت کنم و به خودشان مربوط است اما شیوه رئیس‌جمهور در نوع مطرح کردن یک نفر از سوی خودش را بسیار برای آن طرف مضر می‌دانم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر احتمال رد صلاحیت این فرد (مشایی) از سوی شورای نگهبان ادامه داد: رئیس‌جمهور می‌خواهد وی را بر ملت تحمیل کند.

بادامچیان با بیان اینکه اگر مشایی چهره‌ای است که دارای ویژگی‌های لازم برای ریاست جمهوری بوده خودش برود و ثبت نام کند و همچون سایرین فعالیت کند، افزود: اینکه رئیس‌جمهور همه سرمایه خود را می‌گذارد تا آن را بهایی برای آینده بداند؛ به نظرم مردم زیر بار این بحث‌ها نمی‌روند و اگر احمدی‌نژاد این اشتباه را جبران کند، بسیار مفیدتر خواهد بود.

بادامچیان در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آینده احمدی‌نژاد را چگونه پیش‌بینی می‌کنید گفت: اجازه بدهید دوران ریاست جمهوری تمام شود البته هر کسی آینده‌اش بستگی به رفتار خودش دارد؛ مثلا خاتمی تا زمانی که در فتنه حضور نداشت شخص محترمی بود و همیشه در همه جا می‌آمد.

وی تصریح کرد: من به ایشان هم عرض کرده‌ام که در این دعواها حضور نیابد و گفتم که هیچ کشوری رئیس‌جمهورش را کنار نمی‌گذارد اما اگر شما در این فتنه حضور داشته باشید این‌ها هم زیر بار شما نمی‌روند و در نتیجه شما آسیب می‌بینید.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: ممکن است احمدی‌نژاد بعد از انتخابات ریاست جمهوری برای مدتی مسئولیتی نگیرد و استراحت کند تا خاطراتش را بنویسد و آماده به خدمت باشد و هر وقت لازم شد انجام وظیفه کند اما اگر او هم بخواهد راه‌های دیگری را برود آسیب می‌بیند.

کد خبر 212742

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز