همشهری آنلاین: عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار گفت: برخلاف اکثر تحلیل‌ها و پیش بینی‌ها معتقدم آقای مشایی وارد عرصه کاندیداتوری نمی‌شود و هدفش از حضور در سفرها و برنامه‌های رئیس جمهور تنها تخریب وی است!

مهر نوشت: حجت الاسلام مهدی طائب عصر یکشنبه در همایش بصیرتی در نوشهر گفت: من به احمدی نژاد گفتم شما می‌توانید به جریان اصولگرایی کمک کنید آقای مشایی در این خط دهی‌ها آبروی شما را می‌برد اما احمدی نژاد اعتقاد دارد که مشایی همانند بهشتی مظلوم است.

وی افزود: احمدی نژاد تنها به حرف آقای مشایی گوش می‌دهد که علیرغم توصیه خیرخواهانه رهبری و دلسوزان نظام، تأثیری بر ایشان نداشته و موجب ضربه به شخص ایشان می‌شود نه اینکه بتواند به نظام آسیب وارد کند.

وی در خصوص کاندیداتوری خاتمی و هاشمی گفت: خاتمی، هاشمی و مشایی کاندیدای انتخابات نخواهند شد و به دنبال اثرگذاری در انتخابات هستند.

وی ارتباط مشکلات اقتصادی فعلی و گرانی‌ها را با عملکرد دولت تنها درصد کمی دانست و گفت: عملکرد دولت و نفوذ جریان انحرافی تنها درصد کمی از دلایل مشکلات فعلی را شامل می‌شود و علت اصلی دگرگونی نظم اقتصاد دنیا و تأثیر دوران گذر اقتصاد ایران از این بحران و جداشدن از اقتصاد برپایه نفت و عبور از دوران مصرف کنندگی به تولید کنندگی و این دوران گذار ، نیازمند خلق حماسه‌ای اقتصادی است.

وی نقطه عطف حماسه سیاسی را در انتخابات ریاست جمهوری و 24 خرداد قلمداد کرد و افزود: ‌ملاک انتخاب ما باید همان توصیه رهبری باشد که با حضور حماسی و حداکثری رئیس جمهوری با نقاط قوت رئیس جمهور فعلی و نداشتن نقاط ضعف آن انتخاب شود.

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار با اشاره به نام گذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر انقلاب گفت:‌ بی تردید نامگذاری سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری ذوقی نیست که به سال جدید یک تابلوی زیبا بیاویزند بلکه مطابق با برنامه‌ای کلی است که در سال جدید به عنوان حماسه رسیدیم.

کد خبر 212628
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز