یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۴:۵۶
۰ نفر

کرمانشاه: سرپرست تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از کشف 26تن روغن خوراکی مایع و جامد در واحد تعویض روغنی خودرو و مقدار دیگری شکر و برنج در یک مکانیکی، براساس گزارش شهروندان، خبر داد.

به گزارش ایسنا ایرج عزیزی اظهار کرد: گزارش واصله مبنی بر این بود که مقداری روغن خوراکی در حلب‌های 4/5کیلویی در یک واحد تعویض روغن خودرو مخفی و فرد محتکر قصد گرانفروشی آن را در آینده دارد. وی افزود: بنا به اهمیت موضوع با گسیل رئیس شعبه سیار با همراهی مراجع نظارتی، این تخلف کشف و کالای مورد نظر به قیمت قبل بین مصرف‌کنندگان توزیع شد. پرونده‌ای نیز در شعب بدوی این اداره‌کل برای متخلف تشکیل شد که در حال رسیدگی است.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین مقداری شکر و برنج در یک مکانیکی واقع در گاراژی کشف شد که دستور توزیع آن به قیمت قبل بین مردم صادر و پرونده‌ای نیز در این رابطه تشکیل شد که در دست بررسی است. عزیزی با تقدیر از همکاری مردم، از آنان خواست گزارش‌های خود را با پیامک 30009651 ارسال کنند تا با اقدامات نظارتی ویژه شاهد برقراری نظم اقتصادی در جامعه باشیم. وی یادآور شد: خانوارها از احتکار خانگی بپرهیزند.

کد خبر 212490

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز