همشهری آنلاین: جشنواره فرهنگی ورزشی و مسابقات منطقه زاگرس مرکزی در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی استان لرستان در شهرستان الشتر با حضور 160 ورزشکار بانو و آقا برگزار شد .

تیراندازی عشایر

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش روستایی و عشایری،‌ این مسابقات در بخش بانوان در رشته‌های قیقاچ با اسلحه بادی، دال پلان (کلکله برد)، و در بخش آقایان در رشته‌های قیقاچ با اسلحه بادی، کشتی شال (زورسافونه) در سه وزن 75 ،85 و 85+ برگزار شد.

در روز پایانی این مسابقات در رشته قیقاچ با اسلحه بادی آقایان، بهروز عبادی‌نژاد از لرستان اول، محسن علیخانی از قزوین دوم و محسن پاکزاد از لرستان سوم شدند.

در رشته قیقاچ بانوان سمیه حاجی از استان مرکزی اول و گلناز مرادی از لرستان دوم شدند و بهارک عزیزالهی از لرستان به مقام سوم دست یافتند.

همچنین در رشته دال پلان، استان‌های کهگیلویه و بویر احمد اول، شهرستان الشتر دوم و چهار محال و بختیاری سوم شدند.

در کشتی شال (زور سافونه) در وزن 75 محسن شیراوند از الشتر اول، بهرام محمدقاسمی از ایلام دوم و اصقر حاج‌محمدی از خوزستان سوم شدند. در وزن 85 کیلوگرم محمدرسول حسن‌نور از الشتر اول، یونس مرادی از لرستان دوم و تیمور گنج اولیا از قزوین سوم شدند. در وزن 85 + کیلوگرم حسن معروف‌خانی از قزوین اول، آرمان نظری از لرستان دوم و ابوالفضل بربط از همدان سوم شدند.

گفتنی است در مجموع تیمی لرستان با 36 امتیاز اول، الشتر با 19 امتیاز دوم، قزوین با 16 امتیاز سوم و مرکزی با 15 امتیاز چهارم شدند. همچنین کاپ اخلاق به تیم همدان اهدا گردید.

لازم به ذکر است در این دوره از مسابقات 11 تیم از 10 استان کشور حضور داشتند. در پایان با حضور غلامرضا جعفری، رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی، کلهر دبیر فدراسیون و دیگر مسئولین استانی حکم و مدال و جوایز به تیم‌های برتر اهدا گردید.

کد خبر 212294
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز