مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۶
۰ نفر

گروه شهری: همزمان با آغاز به‌کار نمایشگاه کتاب، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت از تمهیدات ترافیکی محدوده نمایشگاه کتاب خبر داد.

سردار حسین رحیمی همزمان با برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تصریح کرد: توقف در طول مسیر خیابان قنبرزاده ممنوع است و خدمات‌دهی ویژه از پنج میدان اصلی شهر با وسایل نقلیه عمومی صورت می‌گیرد. رحیمی با اشاره به اجرای طرح ویژه ترافیک در محدوده نمایشگاه کتاب گفت:

آن چیزی که در محورهای مواصلاتی این نمایشگاه حائز اهمیت است، تردد روان در مسیرهاست که از این جهت در تمام مسیر خیابان قنبرزاده توقف تحت هر شرایطی ممنوع است. وی تصریح کرد: از تقاطع تختی در خیابان شهیدبهشتی تا پمپ بنزین خیابان پاکستان و در طول خیابان رسالت پس از تونل نیز توقف ممنوع خواهد بود.

رحیمی با بیان اینکه پنج پارکینگ با ظرفیت شش هزار خودرو درنظر گرفته شده که ورودی نخستین پارکینگ در بزرگراه رسالت است، اظهار کرد: همچنین برای موتورسیکلت سواران هم دو پارکینگ درنظر گرفته شده که ورودی این پارکینگ‌ها نیز از ابتدای خیابان شهید قنبرزاده است. وی تصریح کرد: در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب، آن دسته از شهروندان که دست اندرکار نمایشگاه کتاب هستند مانند غرفه‌داران با ارائه کارت، مجاز به تردد در محدوده زوج و فرد هستند اما سایر شهروندان مجاز به تردد در محدوده زوج و فرد نیستند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: به‌منظور بازدید از نمایشگاه کتاب تهران، از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند. این در حالی است که از پنج میدان اصلی شهر تهران (میدان‌های تجریش، راه‌آهن، آزادی، صنعت و انقلاب) پیش‌بینی‌های لازم برای تسهیل در رفت و آمد شهروندان صورت گرفته و اتوبوس‌های شرکت واحد به‌منظور جابه جایی مسافران خدمات ویژه ارائه خواهند داد. وی همچنین به برخورد جدی با هفت تخلف اصلی موتورسواران در تهران اشاره کرد و گفت: برجسته‌ترین طرح ما برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف است؛ چنان‌که به‌طور جدی با هفت تخلف که اثر جدی در مصدومیت و مجروح شدن موتورسواران دارد، برخورد می‌شود.

کد خبر 212083
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز