همشهری آنلاین: عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: به نظر می‌رسد این سفرها و اقدامات دولت برای تحمیل مشایی به مردم است و احمدی‌نژاد تلاش می‌کند، مشایی را جا بیندازد اما مردم هوشیار هستند.

احمد سالک

حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم و عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم با اشاره به شائبه‌های انتخاباتی بودن سفرهای اخیر رئیس جمهور اظهار داشت: مجموعه سفرهای دوره چهارم رئیس جمهور نشان می‌دهد که این سفرها انتخاباتی است. برای اینکه آقای احمدی‌نژاد به هرکدام از این سفرها که می‌رود، مشایی را می‌برد و در تلاش است که وی را به نمایش بگذارد، لذا بحث سفرهای انتخاباتی بیشتر مطرح است.

وی ادامه داد: همچنین آقای احمدی‌نژاد در این سفرها مسائلی را بیان می‌کند که نگران کننده است؛ وی در استان خوزستان، اصفهان و یا سمنان مرتب این موضوع را القا می‌کند که "من می‌خواستم خدمت کنم، اما نگذاشتند. می‌خواستم عدالت را اجرا کنم، اما نگذاشتند. یک عده خود را قیم می‌دانند و نمی‌گذارند کار کنم".

این نماینده مجلس افزود: آقای احمدی‌نژاد که همه تقصیرات را به گردن دیگران می‌اندازد، باید بداند که دو دوره رئیس جمهور بوده و اخیرا هرچه توانسته ضربه زده و حالا مشخص نیست در پایان دوره‌اش به دنبال چیست که مرتب دیگران را متهم می‌کند.

سالک با بیان اینکه این اقدامات احمدی‌نژاد همان سیاست "اثبات خود ولو با تخریب دیگران" است، تصریح کرد: وی می‌خواهد با تخریب دیگران حقانیت خود را ثابت کند و باید بداند که این کار صحیحی نیست و با معیارها و ارزش‌ها همخوانی ندارد.

نماینده مردم اصفهان تصریح کرد: سیاست دیگر احمدی نژاد این است که گناه‌ها را به گردن دیگران می‌اندازدو دائم می‌گوید "بگم، بگم" در حالی که این حرف‌ها با ارزش‌های دینی ما منافات دارد.

وی در ادامه تاکید کرد: البته آقای احمدی‌نژاد در دوره نهم خدمت کرد و ما خدمات ایشان را قدر می‌دانیم. اما در دوره دهم جریان انحرافی از کنار وی شاخه زد و حالا کار به جایی رسیده که برای دادن مدال فرهنگ از مشایی اجازه می گیرد و یا در سمنان به او پرچم می‌دهد. لذا مشخص است احمدی‌نژاد تلاش می‌کند، مشایی را جا بیندازد، اما مردم هوشیار هستند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس برهمین اساس اضافه کرد: دولت باید از حضور مردم بفهمد که مردم دیگر این اقدامات را باور ندارند. وقتی به اصفهان می‌آید، ناحیه 2 را تعطیل می‌کنند، می‌گویند "از ادارات کارمندان را بیاورند" و یا خرج‌های میلیاردی انجام می‌دهند که این خرج‌ها از بیت‌المال است. همچنین در استادیوم آزادی مراسم می‌گیرند و 40 میلیارد تومان هزینه می‌کنند.

سالک در پایان سخنان خود با بیان اینکه به نظر می‌رسد این سفرها و اقدامات برای تحمیل مشایی به مردم است، تاکید کرد: دولت باید به مسائل معیشتی مردم برسد، اما در سخنرانی‌های خود دائما به مردم می‌گوید "اگر اجازه می‌دادند به هر نفر 250 هزار تومان می‌دادم" در حالی که منابع این پول‌ها مشخص نیست.

کد خبر 210975
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز