همشهری‌آنلاین: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه رگبارو رعدو برق در نیمه شمالی کشور طی دو روز آینده ادامه دارد گفت: فردا در ارتفاعات تهران و البرز برف می بارد.

آب و هوا

به گزارش مهر، عبدالرضا امیدوار شهری افزود: بر اساس نقشه های پیش‌یابی هواشناسی امشب و فردا (3و 4 اردیبهشت) در نیمه شمالی کشور وزش باد و در برخی مناطق رگبار و رعد و برق و احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود و در ارتفاعات البرز نیز بارش برف رخ می دهد.

به گفته وی، طی این مدت در برخی نقاط جنوب شرق کشور نیز رگبار و رعد وبرق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

امیدوار اظهار داشت: فردا با تقویت جریانات شمالی بر میزان بارش در سواحل شمال کشور، ارتفاعات و دامنه های البرز افزوده می‌شود و دریای خزر نیز مواج خواهد شد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: از بعداز ظهر پنج‌شنبه 5 اردیبهشت به تدریج بارش در شمال غرب قطع شده ولی در این روز بارش‌ها در شمال، دامنه های البرز، برخی مناطق مرکزی، غرب، شمال شرق و شرق کشور ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در سه روز آینده دریای عمان و خلیج فارس مواج خواهد بود افزود: این سامانه بارشی شنبه 7 اردیبهشت از مرزهای شمال شرق کشور خارج می‌شود.

امیدوار یادآور شد: فردا آسمان تهران نیمه ابری تا ابری گاهی با رگبار، رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات با بارش برف همراه است ، بیشینه و کمینه دما ی پایتخت فردا با 1 درجه سانتیگراد کاهش نسبت به امروز به ترتیب برابر 19 و 9 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

کد خبر 210773
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز