همشهری آنلاین: در حالی که امروز بارش‌های پراکنده در شرق و مرکز کشور آغاز می‌شود، ۲ استان همدان و چهارمحال و بختیاری، دمای هوای زیر صفر درجه را تجربه می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی در روزهای پنجشنبه و جمعه به‌ویژه در ساعات بعدازظهر نشان‌دهنده بارش پراکنده در نواحی شرقی و مرکزی کشور است.

طی این دو روز، در شرق، جنوب شرق و جزایر جنوبی کشور در ساعات بعدازظهر، وضعیت هوا به صورت وزش باد همرا با دریایی مواج پیش‌بینی می‌شود. روز شنبه، در سواحل جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و نوار شمالی کشور، بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

براساس این گزارش، آسمان تهران در حالی از عصر امروز با رشد ابر روبه‌رو می‌شود که گرم‌ترین هوای امروز تهران 20 درجه است و در سردترین زمان به 7 درجه می‌رسد. آسمان پایتخت در روز جمعه صاف و دمای هوای آن در این روز در گرم‌ترین و سردترین زمان به ترتیب به 22 و 9 درجه خواهد بود. روز شنبه نیز هوای تهران گرم‌تر شده و در گرم‌ترین زمان به 24 و در سردترین زمان به 10 درجه می‌رسد.

با توجه به سامانه بارشی که در روزهای اخیر در کشور فعال بوده و در برخی استان‌ها این بارش به صورت برف بوده است، براساس پیش‌بینی‌ها، دمای هوا امروز در 2 استان به زیر صفر می‌رسد؛ دمای هوا در همدان امروز در حالی به 2 درجه زیر صفر می‌رسد که براساس پیش‌بینی‌ها تا روز شنبه آسمانی صاف را تجربه می‌کند. دمای هوا در چهارمحال و بختیاری نیز امروز و فردا به یک درجه زیر صفر می‌رسد.

کد خبر 211046
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز