جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: ساکنان اردبیل دوباره لباس‌های ضخیم برتن و لوزام گرمازا و بخاری‌های منازل و واحدهای تجاری و اداری را روشن کردند.

به گزارش ایسنا، در اردبیل، هوای شهر اردبیل در پنجاهمین روز از فصل بهار سرد شده و براساس اعلام هواشناسی به شش درجه سلسیوس(سانتیگراد) کاهش یافته است.

به دنبال نفوذ توده‌ی هوای سرد از عرض‌های شمالی حال و هوای اردبیل دگرگون شده است به‌گونه‌ای که دیشب ( پنجشنبه 19 اردیبهشت) وزش باد با بیشینه سرعت 35 کیلومتر در ساعت موجی از ابرهای کم ارتفاع و مه را به منتهی‌الیه کرانه‌های غربی آسمان می‌راند.

ساکنان اردبیل دوباره لباس‌های ضخیم برتن و لوزام گرمازا و بخاری‌های منازل و واحدهای تجاری و اداری را روشن کردند.

شاهدان عینی از ریزش برف در کوهپایه‌ها و روستاهای واقع در بلندی‌های استان اردبیل خبر می‌دهند و باتوجه به شرایط جوی حاکم در منطقه‌ی ریزش باران، تگرگ و برف پراکنده در ساعات آینده در اردبیل و دیگر نقاط سردسیر این استان دور از انتظار نیست.

باتوجه به نفوذ مرکز موج هوای سرد به منطقه انتظار می‌رود که روند کاهش دمای هوا تا امروز(جمعه) در اردبیل ادامه داشته باشد.

اردبیل از نقاط بسیار سردسیر ایران زمین است و ریزش سنگین برف و استقرار سرما تا منفی چندین درجه تا پایان اردیبهشت ماه در برخی سال‌ها در این شهرستان سابقه دارد.

کد خبر 213458
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز