همشهری آنلاین: الکس فرگوسن پس از رساندن تیم فوتبال منچستریونایتد به سیزدهمین عنوان قهرمانی خود در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس گفت که احساس می کند 10 سال جوان تر شده است.

فرگوسن

به گزارش ایرنا منچستریونایتد دوشنبه شب با هت‌تریک روبین فان پرسی مقابل تیم در آستانه سقوط استون ویلا به برتری 3 بر صفر رسید و قهرمانی خود را جشن گرفت.

فرگوسن که در نوامبر 1986 به یونایتد رفته است تا کنون 38 بار این تیم را قهرمان کرده است. این مربی 71 ساله با وجود این گفت: این قهرمانی من را 10 سال جوان تر کرد.

او در ادامه گل دوم فان پرسی را هم گل قرن نامید و افزود: این بهترین گل قرن بود. فان پرسی بدون تردید یک بازیکن خاص است. او در طول فصل باورنکردنی بازی کرده است.وی شش ماه نخست را عالی بازی کرد اما یک دوره کوتاه افت داشت تا اینکه در بازی با استوک یک پنالتی زد. همانجا بود که فهمیدم او باز خواهد گشت. فان پرسی در آرسنال هم اینگونه بود و به خاطر همین جذبش کردیم. او بازیکن تأثیرگذاری است. شانس آوردم که چنین مهاجمانی دارم.

فان پرسی بعد از سه گلی که در بازی دیشب زد، در صدر جدول گلزنان لیگ برتر انگلیس قرار گرفت.

فرگوسن در ادامه آینده بسیار درخشانی را برای یونایتد پیش بینی کرد و خاطر نشان کرد که فصل بعد را هم در این تیم خواهد ماند.

فان پرسی ستاره مسابقه دیشب هم اولین قهرمانی خود با منچستریونایتد را به تمامی اعضای این تیم تقدیم کرد و گفت: یونایتد تیم فوق العاده ای است. این قهرمانی متعلق به تک تک اعضای آن است. تا وقتی همه ما قهرمانیم، مهم نیست چه کسی گل زده است. گل دوم یکی از بهترین گل های من بود.

کد خبر 210607
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز