چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: مطبوعات انگلیسی نوشتند سرمربی کهنه کار تیم فوتبال منچستریونایتد در آستانه یک وداع احساسی با این تیم قرار دارد.

سر آلکس فرگوسن

به گزارش خبرگزاری فرانسه، روزنامه دیلی تگراف نوشت آلکس فرگوسن سرمربی 71 ساله و اسکاتلندی به طور جدی در حال بررسی برای ترک اولدترافورد است و احتمال دارد این خبر تا اوایل هفته آینده اعلام شود.

این نشریه منبع خبر خود را فاش نکرد اما منابع آگاه در باشگاه این خبر را رد یا تایید نکردند.برخی پایگاه ها بخت دیوید مویس سرمربی اورتون را برای جانشینی فرگوسن بیشتر دانسته اند اما احتمال انتصاب ژوزه مورینیو سرمربی کنونی رئال مادرید به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد وجود دارد.

فرگوسن از نوامبر 1986 هدایت یونایتد را بر عهده گرفت و اکنون موفقترین مربی تاریخ لیگ فوتبال انگلیس است.او که سابقه هدایت تیم آبردین اسکاتلند را دارد ، در مدت 26 سال مربیگری یونایتد 13 عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس ، 5 قهرمانی جام حذفی ، 4 قهرمانی جام اتحادیه و دو لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد.این فصل منچستریونایتد با هدایت فرگوسن تیم منچسترسیتی و سایر رقبا را کنار زد و رکورد قهرمانی در لیگ انگلیس را که از دو فصل قبل در اختیار گرفته است به 20 قهرمانی افزایش داد.

همچنین در دوران حضور فرگوسن منچستریونایتد مبدل به یکی از موفقترین تیم های ورزشی جهان شد و اخیرا مجله اقتصادی فوربس چاپ آمریکا ارزش این تیم را 3 میلیارد و 170 میلیون دلار ( 2 میلیارد و 420 میلیون یورو) ذکر کرده است.

کد خبر 213268

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز