همشهری آنلاین: کارلوس ته وز مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی ساعاتی پس از کمک به این تیم برای غلبه بر رقیب همشهری طبق حکم دادگاه به یک باغ رفت و گلکاری کرد.

کارلوس ته وز

به گزارش روزنامه‌های انگلیس، ته وز که به جرم رانندگی بدون گواهینامه به 250 ساعت خدمات عمومی محکوم شده؛ روز گذشته به یک باغ رفت تا بخشی از محکومیت خود را بگذراند.

البته بعید است این بازیکن 29 ساله که در حین رانندگی با اتومبیل پورشه جریمه شد با نگاهی به دستان خاکی خود پس از چند ساعت گلکاری عبرت گرفته باشد.

یکی از بازدیدکنندگان این باغ در منطقه چشایر که ته وز را در حین گلکاری دیده می گوید: او دائم می‌خندید.

وی افزود: انگار همه چیز برایش حکم جوک را داشت. او دو ساعت کار کرد ولی مجبورش نکردند لباس مخصوص باغبانی بپوشد.

البته این تنها جریمه او نبود او چندی پیش به مدت شش ماه از رانندگی محروم شده بود که دادگاه این جریمه را شش ماه از امروز تمدید کرد و پرداخت هزار یورو نیز جریمه این بازیکن حرفه‌ای در لیگ برتر انگلیس خواهد بود.

این بازیکن که هفته‌ای دویست هزار پوند دستمزد می‌گیرد مطمئنا مشکلی برای پرداخت جریمه نقدی خود ندارد اما انجام 250 ساعت کار عام المنفعه بدون شک برای یک فوتبالیست سخت خواهد بود.

هیئت منصفه دادگاه پس از تصمیم‌گیری به او گفتند: تو باید برای میلیون‌ها هوادار تیم خود سر مشق و نمونه باشی نه اینکه باعث گمراهی آن ها شوی. باید بدانی که هیچ کس بالاتر از قانون نیست و از نظر ما شما گناهکار هستی.

کارلوس آلبرتو ته وز هنوز گواهی‌نامه رانندگی در انگلیس را نگرفته و به نظر می‌رسد مشکل اصلی او این است که از پس امتحان تئوری مراحل گرفتن گواهی نامه برنمی‌آید.

کد خبر 208460
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز