همشهری آنلاین: رئیس فراکسیون رهروان ولایت با اشاره به این که لاریجانی هیچ رغبتی برای حضور در انتخابات ندارد گفت: مراجعات به ایشان برای تشویق وی برای حضور در انتخابات زیاد است.

ایسنا نوشت: کاظم جلالی در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت‌الله حاج شیخ غلامرضا رضوانی که صبح اول اردیبهشت ماه برگزار شد با بیان اینکه در آخرین نظرسنجی صدا و سیما رغبت عمومی به لاریجانی افزایش پیدا کرده است، اظهار کرد: این نظرسنجی نشان داد که بیش از صد در صد نسبت به نظرسنجی‌های قبلی، جایگاه لاریجانی در میان افکار عمومی رشد داشته است و درحالی که تاکنون لاریجانی حضور خود را در انتخابات نفی کرده است.

رییس فراکسیون رهروان ولایت همچنین افزود: اگر لاریجانی نامزد انتخابات شود فراکسیون رهروان از ایشان حمایت می‌کند در غیر این صورت فراکسیون افراد دیگر را بررسی خواهد کرد.

وی از دیدار اعضای ائتلاف 1+2 با علی لاریجانی خبر داد و گفت: از نظر ائتلاف 2+1 حضور یا عدم حضور لاریجانی در انتخابات مهم است.

رییس فراکسیون رهروان ولایت همچنین گفت: آقایان باهنر و ابوترابی فرد برای حضور در انتخابات هیچ رایزنی با فراکسیون رهروان ولایت و رییس مجلس نداشتند ومن اطلاع دقیقی دارم که این افراد براساس وظیفه شرعی خود وارد میدان شده‌اند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد تصمیم نهایی فراکسیون رهروان ولایت درباره حمایت از یک نامزد انتخابات افزود: ما ملاقات‌هایی با سایر نامزدهای اصول‌گرا داشتیم وتلاش می‌کنیم که به یک نتیجه نهایی برسیم ولی گزینه اول ما همچنان آقای لاریجانی هستند.

کد خبر 210253
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز