مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۶:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون خدمات شهری شهرداری تهران از افتتاح پل تقاطع غیر همسطح سرلشگر صالحی واقع در ضلع شمالی بهشت زهرا (س) تا پیش از فرارسیدن مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.

پل غیرهمسطح

مجتبی عبدالهی با اعلام این خبر افزود: این پل در باب الشهدا یا در شمالی بهشت زهرا(س) و روی تقاطع دو بزرگراه شهید هاشمی و علامه عسگری احداث شده است گفت: در مناسبت‌های خاص مذهبی، تعطیلات و به ویژه پنجشنبه و جمعه پایانی سال، ترافیک سنگینی در این بخش ایجاد می‌شد و به همین دلیل معاونت خدمات شهری احداث این تقاطع غیر همسطح را در دستور کار خود قرار داد.

معاون خدمات شهری شهرداری بیان کرد: پل سرلشگر صالحی شامل 2 دستگاه پل B1 و B2 است که به صورت ناهمسطح قرار گرفته و از روی یکدیگر عبور خواهند کرد و پل B2 قبل از سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بهره برداری می‌شود.

عبدالهی به موقعیت پل B2 اشاره کرد و گفت: این پل عبور از بزرگراه شهید هاشمی یا صالح آباد به سمت شرق در بزرگراه علامه عسگری تا سه راه باقر شهر را به صورت مستقیم تامین می‌کند. طول این پل 320 متر و عرض آن 10/5 متر است که در یک جهت و با یک باند احداث شده است.

وی افزود: پل B1 نیز تقاطع اصلی بلوار علامه عسگری را به صورت روگذر با محور اتوبان صالح آباد یا بزرگراه شهید هاشمی برقرار خواهد کرد. شهروندان نیز به راحتی می‌توانند بااستفاده از این پل به صورت مستقیم از اتوبان صالح آباد و از باب الشهدا، ورودی شمالی بهشت زهرا(س) وارد این مجموعه شوند.

معاون خدمات شهری با بیان اینکه پل B1 در ماه های آتی بهره برداری می‌شود، افزود: طول این پل 98 متر و عرض آن 33 متر است و ترافیک را به صورت روگذر تامین خواهد کرد.

کد خبر 210225
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز