مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد از پیشرفت ۶۵ درصدی عملیات عمرانی پل طبیعت به عنوان بزرگ‌ترین پل عبور و مرور غیر خودرویی کشور خبر داد و گفت: طبقه دوم این سازه عظیم هم اکنون در حال اجرا و تکمیل است.

به گزارش همشهری آنلاین، حجت اله ملاصالحی با بیان این مطلب افزود: پل طبیعت یکی شاخص‌ترین پروژه‌های واقع در اراضی عباس آباد است که از نظر فنی و اجرایی، شاخصه‌های سازه و کاربری‌های تعریف شده برای آن در بین طرح‌های کلان مدیریت شهری پایتخت جای داشته و از این رو فعالیت‌های عمرانی آن با جدیت در حال پیگیری است.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد پیشرفت عملیات عمرانی پل طبیعت را مطلوب توصیف کرد و افزود: فعالیت‌های اجرایی این پروژه در سه بعد عمرانی، سازه فلزی و تأسیسات در حال انجام است که در مجموع آخرین گزارش‌ها حاکی از پیشرفت ۶۵ درصدی آن، تکمیل سازه طبقه اول و پیگیری فعالیت‌ها در طبقه دوم است.

وی پل طبیعت را بزرگ‌ترین پل عبور و مرور غیر خودرویی کشور معرفی و اظهار کرد: مساحت کلی پل حدود ۷هزار متر مربع و بخش اعظم این پل دو طبقه و در دو قسمت سه طبقه است که در طبقه دوم حدود ۲۸۷۰ متر مربع مساحت خواهد داشت و مسیرهای پیاده روی، دوچرخه سواری، عبور کالسکه، مکث، رستوران و کافی شاپ در آن پیش بینی شده است.

به گفته ملاصالحی شیوه اجرایی این طرح با توجه به نصب، جوشکاری و استفاده از سازه‌های فضایی در ارتفاع ۴۰ متری در کل کشور نادر و منحصر به فرد بوده و با پیشرفت عملیات عمرانی در طبقه دوم پل طبیعت، جلوه این پروژه عظیم در پهنه فضای سبز میانی بزرگراه مدرس نمایان شده است.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد تصریح کرد: پل طبیعت اتصال پهنه غربی و شرقی اراضی عباس آباد را بین بوستان‌های آب و آتش و طالقانی برقرار می‌کند با توجه به شاخصه‌های طراحی، سازه و کاربری به یکی از نماد‌های جدید شهر تهران مبدل شده که در حوزه گردشگری شهری و توسعه فضاهای فرهنگی و تفریحی تأثیر قابل توجهی خواهد داشت.

کد خبر 199933
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز