همشهری آنلاین: سپاه انصار المهدی وظیفه حفاظت از اشخاص کشوری را برعهده دارد.

در خصوص جلسه غیر علنی صبح امروز چهارشنبه (۲۸ فروردین) نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: سردار خوش نواز فرمانده سپاه انصار المهدی با حضور در صحن علنی مجلس به شرح وظایف این نهاد پرداخت.

به گزارش همشهری آنلاین، ابراهیم نکو نماینده رباط کریم و گلستان در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت تصریح کرد: سپاه انصار المهدی وظیفه حفاظت از اشخاص کشوری را برعهده دارد و از این رو سردار خوش‌نواز با حضور در صحن علنی در خصوص این موضوع نیز توضیحاتی را ارائه کرد.

تشکر از سپاه انصار در برگزاری اجلاس غیرمتعهدها با بالاترین سطح امنیت

سیدمحمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه علنی امروز را بر عهده داشت پس از پایان جلسه غیرعلنی در نشست علنی، گفت: پیش از آغاز جلسه علنی امروز سردار خوشنواز گزارشی درباره مسائل حفظ امنیت شخصی به نمایندگان ارایه کرد که جا دارد از تلاش نیروی مخلص و پر توان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سپاه انصار در ارتقاء حفاظت مسئولان و نهادهای سیاسی کشور تشکر کنیم و برای آنها آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، افزود: به طور ویژه از فرمانده محترم یگان حفاظت مجلس شورای اسلامی که زحمات فراوان و طاقت فرسایی را برای ارتقاء و حفظ و حفاظت نهاد قانونگذاری متحمل می شوند، تشکر می کنم.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شایسته است بهانه تشکر از یگان حفاظت مجلس را مقدمه ای قرار دهم برای تشکر و تقدیر از تلاش سپاه انصار در برگزاری شایسته اجلاس سران غیر متعهد در سال ۹۱ در جمهوری اسلامی ایران که در بالاترین سطح امنیت و حفاظت برگزار شد.

 

 

کد خبر 209569

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز