دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: کارگردان فیلم " تنهای تنهای تنها" از اکران این فیلم‌ از شهریورماه خبر داد.

تنهای تنها

به گزارش مهر، احسان عبدی‌پور کارگردان فیلم تحسین‌شده " تنهای تنهای تنها" درباره اکران این فیلم در سینماهای کشور گفت: از همان زمان اکران فیلم در جشنواره فیلم فجر تمام حقوق پخش و اکران فیلم به پیشنهاد حوزه هنری به دست آنها سپرده شد و طبق برنامه‌ریزی‌ای که انجام داده‌اند قرارست این فیلم از شهریورماه در سینماهای حوزه هنری اکران شود.

وی در پاسخ به این که آیا نمایش‌های مکرر فیلم برای گروه‌های مختلف پیش از اکران عمومی به فروش فیلم در گیشه لطمه وارد نمی‌کند؟ گفت: اغلب کسانی که فیلم را در محافل مختلف دیدند از کارشناسان سینمایی بودند و حضور مردمی در این اکران‌ها کمتر بود بنابراین در اکران عمومی حضور مردم را خواهیم داشت. ضمن اینکه کل تماشاگران این فیلم پس از جشنواره در محافل مختلف به جمع کل سه هزار نفر هم نمی‌رسد که این تعداد بازدیدکننده برای یک فیلم سینمایی رقمی نیست.

کارگردان فیلم " تنهای تنهای تنها" در ادامه افزود: من فکر می‌کنم مردم با دیدن این فیلم تماشای آن را به دیگران هم سفارش خواهند کرد و این مدل تبلیغ توسط مخاطبان اتفاق خوبی برای این فیلم رقم خواهد زد.

عبدی‌پور در پایان در پاسخ به این پرسش که غیر از محافل سینمایی آیا گروه‌های دیگری از کارشناسان هم تاکنون این فیلم را دیده‌اند، گفت: جمعی از دانشگاهیان در دانشگاه‌های مختلف این فیلم را دیده اند. همچنین چندی پیش این فیلم را برای جمع صد نفره از روحانیان نمایش دادم که بسیار پسندیدند و نکته جالب‌تر اینکه برخی از سیاسیون هم فیلم را دیده‌ و پیام‌هایی داشته‌اند. به عنوان مثال یک روز تلفن من زنگ خورد و پشت خط سردار نقدی بود و از ساخته شدن این فیلم تشکر کرد.

"تنهای تنهای تنها" اولین ساخته بلند سینمایی احسان عبدی‌پور است که برای نخستین‌بار در جشنواره سی و یکم فیلم فجر به نمایش درآمد و منتقدان و اهالی سینما را به تحسین واداشت. فیلم داستان پسربچه‌ای است که راهی سازمان ملل می‌شود تا پیام صلح ایرانیان را به رئیس‌جمهورهای جهان برساند و همچنین از حقوق کشورمان دفاع کند. البته صحنه حضور وی در سازمان ملل به نمایش درنمی‌آید بلکه بیانیه وی خطاب به خانواده‌اش و دوستانش توسط وی در فیلم خوانده می‌شود.

این فیلم برخلاف بسیاری از تولیدات چند میلیاردی سینمای ایران تنها با 220 میلیون تومان ساخته شده است و برخلاف نظر منتقدان و کارشناسان سینمایی و اهالی مطبوعات، داوران جشنواره فیلم فجر هیچ توجه‌ای به این اثر ملی نکردند.

کد خبر 209173

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز