سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: چهل و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در استان چهارمحال و بختیاری شهرستان شهرکرد برگزار می‌شود.

جایزه سینمایی

به گزارش ایلنا، این جشنواره از ۱۰ تا ۱۳ تیرماه سال ۱۳۹۲ به مدت چهار روز در استان چهارمحال و بختیاری شهرستان شهرکرد با حضور استانهای استانهای آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، خوزستان، لرستان، مرکزی و چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

هدف جشنواره ارتقای سطح آگاهی، تجربه و بینش نسل جوان برای نیل به سینمای ملی، با هدف بسط و تعمیم ارزش‌های والای دینی و هویتی، تحکیم خانواده، موضوعات اجتماعی و فرهنگی، امید، عدالت، فرهنگ شهادت و دفاع مقدس، دستاوردهای جدید علمی، ظرفیت‌های فرهنگی، تمدنی، تاریخی و جغرافیایی کشور، با نگاه به پرورش هنرمندانی متعهد، خلاق و توانمند که موجب دستیابی به آثار فاخر فیلم کوتاه می‌شود و معرفی و ارزیابی بهترین تولیدات یکساله در مناطق فوق الذکر است، اعلام شده است.

جشنواره در ۳ بخش مسابقه­ فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس برگزار خواهد شد.

از هم اکنون تا ۲۳ اردیبهشت ماه علاقمندان و هنرمندان ۱۵ استان اخیر می‌توانند جهت شرکت در جشنواره و ثبت نام به روش اینترنتی به سایت انجمن به نشانی www. iycs. ir مراجعه کنند.

چهل و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری به دبیری حسین گنجی ارجنگی مدیر کل استان از ۱۰ تا ۱۳ تیرماه در شهرکرد با عنوان بام ایران برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 209399

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز