همشهری آنلاین: پرسپولیس تهران توانست در یک بازی کم رمق در ضربات پنالتی داماش را از پیش‌رو برداشته و به فینال مسابقات جام حذفی برسد.

پرسپولیس کریمی ماهینی بنگر

به گزارش همشهری آنلاین، بازی نیمه نهایی جام حذفی برای شناخت حریف سپاهان در فینال، پرسپولیس و داماش در رشت به مصاف هم رفتند.

در تیم در نیمه اول بازی کم رمق و محتاطی را به معرض نمایش گذاشتند که سهم پرسپولیس در این کم‌رمقی بیش از داماش بود. یحیی گل محمدی در این بازی علی کریمی، محمد نوری و هادی نوروزی را روی نیمکت نشانده بود تا عملا تحرک و بازی‌سازی را از تیم‌اش سلب کند.

در نیمه دوم داماشی‌ها قدری جاندارتر بازی کردند تا اینکه در دقیقه 71 امین متوسل‌زاده یار تعویضی داماش گل تیم‌اش را به ثمر رساند. بعد از این گل بود که گل‌محمدی، هم‌زمان با هم علی کریمی، محمد نوری و هادی نوروزی را به زمین فرستاد تا اینکه در دقیقه 83 پاس کریمی را نوروزی برای نوری فرستاد و او گل تساوی را به ثمر رساند.

بازی دو تیم در وقت‌های اضافه نیز گلی در بر نداشت تا اینکه در ضربات پنالتی داماشی‌ها ضربه دوم خود را به تیر دروازه نشاندند و همان ضربه باعث شد تا بازنده چشنواره پنالتی‌ها شوند. در این بازی کریم انصاری‌فر یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های فصل‌اش را ارائه کرد و تنها کار مثبت او در این بازی گل کردن آخرین ضربه پنالتی تیم‌اش بود.

پرسپولیس با این پیروزی باید فینال را با سپاهان اصفهان بازی کند که تاریخ بازی و محل آن هنوز مشخص نشده است.

کد خبر 207630
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز