همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست تیمش برابر سپاهان در ضربات پنالتی و ناکامی در رسیدن به فینال رقابت‌های جام حذفی گفت: شکست ما در نیمه نهایی جام حذفی محصول برنامه ریزی غلط تیم ملی بود که چهار بازیکن خسته را به استقلال تحویل داد.

ghalenoee

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی عصر امروز شنبه و پس از شکست تیم استقلال در ضربات پنالتی در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: کل بازی در اختیار ما بود و بعد از اینکه سپاهانی‌ها در پنج دقیقه اول چند ضربه کرنر زدند ما بازی را در اختیار گرفتیم اما در دقایق پایانی به خاطر خستگی که بازیکنان داشتند هر دو تیم به دنبال این بودند که بازی تمام شود.

وی با عذرخواهی از هواداران تیم فوتبال استقلال که حمایت خوبی از آبی پوشان داشتند به بازی نکردن خلعتبری در تیم ملی به بهانه مصدومیت اشاره کرد و در پاسخ به پرسشی در همین رابطه گفت: اگر هم خلعتبری مصدوم بوده و برای تیم ملی بازی نکرده دورود به شرفش که به برگشت چرا که از سپاهان پول گرفته و باید برای تیم باشگاهی اش بازی می کرد.

قلعه نویی با انتقاد از بازی کردند خسرو حیدری در تیم ملی که شرایط مشابه خلعتبری داشت گفت: ای کاش مربیان تیم ملی به خسرو هم استراحت می دادند تا با شرایط بهتری در خدمت استقلال بود. به نظرم خلعتبری کار عاقلانه ای کرد که برای تیم ملی بازی نکرد و به ایران برگشت. ما خسرو را در این بازی خسته و مصدوم در اختیار داشتیم و او نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد دوباره از بها دادن به مربیان خارجی گفت: آقای کی روش هر کاری دلش می خواهد می کند و همه از او تمکین می کنند اما وقتی ما درخواستی می دهیم رد می شود. ما این بازی را به برنامه ریزی غلط تیم ملی باختیم. چهار بازیکن ما که می توانستند تاثیر گذار باشند با خستگی در اختیار استقلال قرار گرفتند و تنها دو جلسه ریکاوری کردند.

وی با دفاع از عملکرد هاشم بیک زاده که مورد انتقاد برخی خبرنگاران و تماشاگران قرار دارد گفت: به نظرم تعویض کردن هاشم اشتباه بود چرا که او عملکرد خوبی در تیم ما داشت. حسن اشجاری هم به خاطر تصادفی که با موتور کرده است یک ماه نمی تواند در اختیار استقلال باشد. اکبرپور هم عملکرد خوبی داشت.

امیر قلعه نویی در مورد خراب شدن ضربات پنالتی های بازیکنان استقلال گفت: ما پنالتی زن ها را از قبل مشخص کرده بودیم. قرار بود به جای امیرحسین صادقی فرهاد مجیدی ضربه پنالتی را بزند که او به بازیکنان گفته بود نمی زند. با این حال پنالتی همیشه شانس هم همراه اش است و این بار بازیکنان ما نتوانستند این از ضربات به پیروزی برسند.

قلعه نویی با بیان اینکه می خواهند مربیان ایرانی را له کنند دوباره بحث بها دادن به کی روش را پیش کشید و گفت: زمانی بازی های لیگ را به خاطر دیدارهای تیم های چند هفته به چند هفته تعطیل می کردند و حالا ما باید سه روز یکبار بازی کنیم که این برای بازیکنان ما خوب نیست. امیدواریم در عربستان بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم و با ریکاوری خوب بازیکنان را اماده بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه هنوز مشکلات مالی بازیکنان حل نشده است ابراز امیدواری کرد با تلاش های مدیرعامل و سایر مسئولان باشگاه این مشکل هم بزودی حل شود.

کد خبر 206735
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز