همشهری‌آنلاین: سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از استقلال شناخت داشتیم و می‌دانستیم مقابل این تیم چطور باید بازی کنیم.

فارس نوشت: زلاتکو کرانچار بعد از پیروزی برابر استقلال در نیمه نهایی جام حذفی در نشست خبری اظهار داشت: به بازیکنان و تیم خودم تبریک می‌گویم که 120 دقیقه دوام آوردند. هر دو تیم خوب بودند و تیم ما به خوبی آماده بود و حالا منتظر دربی دوم در لیگ برتر ایران هستیم و امیدوارم در بازی‌های آینده هم همین گونه بازی کنیم. سرشار از انگیزه و بسیار خوب بودیم.

وی در مورد اینکه این مسابقه فراز و نشیب زیادی داشت و این مسئله به سود شما بود یا به ضررتان و آیا شانس هم داشتید، گفت: از استقلال شناخت خوبی داشتیم و می‌دانستیم مقابل این تیم چگونه بازی کنیم و منتظر هر اتفاقی بودیم و می‌دانستیم یک بازی فینال گونه در انتظار ماست،در واقع بازی را با اعتماد به نفس آغاز کردیم و می‌دانستیم استقلال بسیار بزرگ و سرحال است. در نیمه اول بازی را کنترل کردیم اما اخراج بازیکن مان کار را خراب کرد. استقلال هم سزاوار بازی کرد. در این بازی نوسان بود اما استقلال هم در دقایقی موفق بود. در این بازی‌ها هر تیمی از شانس بهتر استفاده کند موفق است. اگر سوکای از فرصتی که نصیبش شد خوب استفاده می‌کرد گل دوم را می‌زدیم. در پنالتی هم شانس وجود دارد اما نباید از عملکرد خوب دروازه‌ بان‌مان بگذریم. ما برنامه داشتیم و برنده شدیم.

سرمربی سپاهان در مورد محرم نوید‌کیا گفت: مصدومیت نویدکیا خیلی شدید نیست. باید به کل تیم در سه روز باقیمانده طراوت بدهیم و نباید فشار بیاوریم و از حالا باید به الاهلی فکر کنیم تا حافظ منافع فوتبال ایران در آسیا باشیم.

کرانچار در مورد اینکه در فینال با داماش بازی می‌کنید یا پرسپولیس و این برد به روحیه شما در لیگ برتر کمک کرد یا نه، گفت: باید این نتیجه را همه باهم بپذیریم. رویارویی استقلال و پرسپولیس یک دربی سنتی است اما آنها را نباید تنها دید سپاهان در 10 سال گذشته جام‌ةای قهرمانی زیادی آورده و مقابل استقلال و پرسپولیس بازی کنیم یک دربی است. همین طور که تراکتورسازی هم همین وضعیت دارد. چند بازی حساس در لیگ برتر داریم که می‌توانیم برخی از آنها را دربی بدانیم زیرا حساسیت و شرایط خاص خودش را دارد و همه جای دنیا همین طور است و فقط مختص ایران نیست.

وی ادامه داد: به طور قطع نتیجه امروز اثر مثبتی روی سپاهان دارد و نشان دادیم که در ورزشگاه آزادی و در موقعیت و شانس 50 -50 پیروز شدیم. ما هر بازی به بازی جلو می‌رویم اول الاهلی، دوم نفت تهران و بعد هم به بازی‌های بعدی فکر می‌کنیم.

کرانچار در مورد اینکه شما در این دیدار پیروز شدید اما به نظر می‌رسد رقبای دو تیم در آسیا برنده این بازی شدند، گفت: به طور قطع زمان کوتاهی تا بازی بعدی داریم و کم و بیش ترکیب اصلی ما مشخص است و چیزی برای پنهان کردن نداریم و دو روز وقت داریم و فرصت کم است.

وی در مورد اینکه خلعتبری واقعا مصدوم بود یا باشگاه سپاهان فیلم بازی کرد، گفت: این بازیکن مصدومیت داشت و با ام آر آیی که گرفت و پزشکان تیم ملی هم آن را تایید کردند و پزشکان سپاهان هم بررسی های لازم را داشتند خلعتبری در قسمت عضله بیرونی ران مصدوم بود و 8 روز با تدابیر و تمرکز خاص گروه پزشکی سپاهان آماده شد و باید به پزشکان سپاهان تبریک بگویم و دیدید که عملکرد خوبی هم داشت.

کد خبر 206726
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز