مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۰:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهرداری تهران با توجه به استقبال شهروندان تهرانی از طرح هبه و اهدای لوازم خانگی مازاد این بار طرح اهدای کتاب و دارو را اجرا خواهد کرد.

مهندس نصری مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: فازهای بعدی طرح هبه امسال در دو مرحله اجرا خواهد شد. طرح هبه مقطعی نخواهد بود و سعی بر آن است که با گسترش حوزه این طرح را از غالب موقتی بودن خارج کنیم.

مهندس نصری گفت: با وجود آنکه مرحله دوم طرح هبه مدت ها پیش به اتمام رسیده اما شهروندان همچنان با سامانه 137 تماس می‌گیرند و به طور موردی لوازم مازاد شهروندان تهرانی برای اهدا به نیازمندان جمع آوری می‌شود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران تاکید کرد: کالاهای جمع آوری شده در حال حاضر در دست تعمیر است و در خردادماه به خانواده های نیازمند تحویل داده خواهد شد.

وی با تاکید برآنکه به طور حتم استقبال شهروندان تهرانی از اهدای کتاب و دارو نیز خوب خواهد بود گفت: جمع آوری کتاب‌های بلا استفاده برای عموم شهروندان بسیار سودمند خواهد بود چون بر اساس طرح پیشنهادی این کتاب ها بر حسب نوع شان بین کتاب خانه‌ها، دانشگاه ها و سایر مراکز عمومی توزیع می‌شوند.

کد خبر 20748

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز