مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۸:۳۷
۰ نفر

گروه شهری: دور جدید طرح جهادی 137 با پیام شهردار تهران از 15 اردیبهشت ماه به مدت 5 ماه و نیم در مناطق 22گانه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار همشهری، علیرضا ربیعی رئیس سامانه 137 شهرداری تهران با اعلام این مطلب افزود: دور دوم طرح جهادی 137 که تا 27 مهر ماه سال‌جاری ادامه خواهد داشت، به مدت 15 روز و همزمان در دو منطقه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تفاوت اجرای این دوره طرح جهادی نسبت به سال گذشته گفت: لزوم تمرکز نیروی انسانی و افزایش توانمندی و محدودیت در جابه‌جایی امکانات باعث شده است تا دور جدید طرح، به‌طور همزمان در دو منطقه مجاور به اجرا درآید.

رئیس سامانه 137 شهرداری تهران یکی دیگر از تفاوت‌های دور جدید طرح جهادی را نحوه بازرسی و کنترل و سیستم نظارت در اجرای طرح دانست و گفت: با تجربه‌ای که از اجرای دور اول داشتیم، در دور جدید، سیستم نظارت بر طرح ارتقاء یافته است. سازمان بازرسی وظیفه نظارت بر اجرای طرح را داشته و معاونت‌های شهرداری مرکز نیز، نظارت ویژه خود را بر حوزه مربوط به خود اعمال خواهند کرد تا به لحاظ کیفی به دستاورد مطلوبی برسیم.

علیرضا ربیعی، یکی دیگر از ویژگی‌های دور جدید طرح جهادی 137 را اجرای طرح جهادی در نواحی شهرداری مناطق ذکر کرد و گفت: باتوجه به تأکید شهردار تهران بر اجرای طرح جهادی در شهرداری‌های ناحیه، با استفاده از امکانات مناطق شهرداری، تصور می‌شود که در این مرحله، ما شاهد تحول خوبی در نحوه خدمات‌رسانی شهرداری‌های نواحی باشیم.

رئیس سامانه 137 شهرداری تهران با اشاره بر نظارت عالیه بر اجرای طرح جهادی این دوره توسط سازمان بازرسی شهرداری و کارشناسان سامانه 137 و همچنین نظارت معاونت‌های مربوطه، افزود: شهردار تهران در این دوره به‌صورت غیرمترقبه و ناگهانی، در مناطق و نواحی حضور خواهند یافت و به همراه کارشناسان مورد وثوق خود، بر چگونگی اجرای طرح نظارت خواهند داشت.

کد خبر 21440

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز