مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای از عموم شهروندان تهرانی و مسافران و میهمانان نوروزی پایتخت که در روز طبیعت با فرهنگ اسلامی، ایرانی خود موجب شدند کمترین آسیب زیست محیطی متوجه فضاهای سبز و طبیعت شهر تهران شود، قدردانی کرد.

به گزارش "تهران سما" در اطلاعیه روابط عمومی شهرداری تهران آمده است : مدیریت شهری امسال نیز همچون سال‌های قبل تمام توان خود را برای گذراندن نوروزی دلپذیر و زیبا برای عموم شهروندان تهرانی و میهمانان و مسافران نوروزی پایتخت به کار بست و همه بخش‌های شهرداری بدون تعطیلی و به صورت شبانه روزی در خدمت مردم عزیز قرار داشتند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه خاطرنشان شده است: در روز سیزدهم فروردین ماه نیز تمامی بوستان‌ها و تفرج گاه‌های شهر آماده پذیرایی از مردم عزیز کشورمان شد و امسال شاهد یکی از بی سابقه‌ترین روزهای طبیعت از حیث استقرار مردم در بوستان‌های شهری و جنگلی تهران و استفاده عموم مردم از خدمات شهرداری بودیم .

در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است: به رغم حضور گسترده مردم در فضاهای سبز شهر، امسال شاهد کمترین میزان آسیب و خسارت به طبیعت و فضاهای سبز در روز سیزدهم فروردین ماه بودیم که این امر نشانه عنایت مردم به آموزه های اسلامی و توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه حفظ و حراست از محیط زیست و مواهب طبیعی است .

در این اطلاعیه تاکید شده است: شهرداری تهران وظیفه خود می‌داند از عموم شهروندان تهرانی و مسافران و میهمانان نوروزی پایتخت که در روز طبیعت با فرهنگ اسلامی، ایرانی خود موجب شدند کمترین آسیب زیست محیطی متوجه فضاهای سبز و طبیعت شهر تهران شود، قدردانی کند.

کد خبر 207309
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز