مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۵:۳۹
۰ نفر

گروه شهری: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در شورای معاونان امور اجتماعی و فرهنگی، تهرانگردی را مهم‌ترین اولویت برنامه‌ای مدیریت فرهنگی شهر در نوروز92 دانست و گفت: 23نقطه جذاب فرهنگی، هنری و تفریحی پایتخت انتخاب و ویژه برنامه‌های متنوعی در این مراکز اجرا خواهد شد.

همچنین سراهای محله، مراکز فرهنگی و هنری بدون تعطیلی در ایام نوروز دایر هستند. سیدمحمدهادی ایازی افزود: برگزاری شش عنوان جشنواره شهری در بیش از 50 رشته فرهنگی، هنری، آیینی و علمی، سال91 را به نقطه عطف فعالیت‌های فرهنگی در پایتخت تبدیل کرده است. وی ادامه داد: مشارکت بیش از یک میلیون شهروند در جشنواره‌های سلامت محله، شکوفا، شمسه، تسنیم، پویا، مشکات و بام(بهترین ایده‌های محلی)علاوه بر توفیق سیاست‌های راهبردی و کلان مدیریت فرهنگی شهر نمایانگر افزایش انتظار و خواسته شهروندان از مدیریت شهری است.

به گفته ایازی، اجرای طرح مدیریت محله و نظام مشارکت شهروندان در پایتخت به‌عنوان یک اقدام بدیع و نو توانست تحول شگرفی در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ایجاد کند. وی با اشاره به تدابیر گسترده مجموعه تحت نظارتش در فصل همدلی تصریح کرد: تمام مراکز فرهنگی و هنری تابعه شهرداری تهران در ایام نوروز تعطیل نخواهند بود.

کد خبر 205151

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز