گروه شهری: بازارچه‌های محلی برای عرضه تولیدات کارآفرینان تهرانی در شهر تهران بر پا خواهد شد.

این بازارچه‌ها با استفاده از ظرفیت، استعداد و قابلیت مناطق برگزار می‌شوند.رمضان لطفی، معاون توانمندسازی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در این‌باره گفت: سعی کرده‌ایم با ایجاد فضای مناسب برای افراد خود اشتغال و صاحبان مشاغل خانگی، شرایط را برای عرضه تولیدات و محصولات آنها فراهم کنیم.

همچنین قرار است، در کنار فروش و عرضه محصولات کارآفرینان و صاحبان مشاغل خانگی، کارگاه‌های آموزشی برای علاقه‌مندان حوزه‌های مختلف با کمک و همکاری کارآفرینان حاضر در این نمایشگاه‌ها نیز برگزار شود تا علاقه‌مندان و کارآفرینان دیگر با استفاده از امکانات مشاوره‌ای این کارگاه‌ها، با مبحث کارآفرینی و خوداشتغالی آشنا شوند. لطفی ادامه داد:

در برنامه‌های جانبی هم مسابقه‌هایی برای کودکان با عنوان «می‌خواهید چه‌کاره شوید؟» طراحی کرده‌ایم تا آنها در قالب‌های شعر، نقاشی، داستان، خاطره و... علاقه‌مندی خود را به شغلی نشان دهند. وی اضافه کرد: تلاش ما بر این است که موضوع ایجاد اشتغال و راه‌اندازی کسب و کار را در قالب‌های مختلف و با نگاه فرایندی پیگیری کنیم، بر این اساس، زنجیره و شبکه‌ای ایجاد کرده‌ایم تا افراد در همه حال از امکانات استفاده کنند.

کد خبر 204683
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز