همشهری آنلاین: قائم مقام سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور با اشاره به عملیات هوایی انجام شده در ایام نوروز، گفت: این تعداد عملیات هوایی بیش از 220 ساعت پرواز داشته است.

هلال احمر

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، احمدرضا شجیعی ظهر امروز در بازدید از پست‌های نوروزی و پایگاه‌های امداد جاده‌ای خراسان جنوبی اظهار کرد: طرح ملی امداد و نجات نوروزی از 24 اسفند‌ماه سال گذشته آغاز و هنوز ادامه دارد.

وی، مجموع عملیات و خدمات سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور را سه هزار و 215 مورد اعلام کرد.

قائم مقام سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور با اشاره به مجموع عملیات این سازمان افزود: در این تعداد عملیات 54 هزار و 478 نفر دچار حادثه‌ شده‌اند.

امدادرسانی به بیش از 51 هزار نفر توسط امداد و نجات هلال احمر

شجیعی تصریح کرد: همچنین سازمان امداد و نجات هلال احمر از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون به 51 هزار و 61 نفر امداد رسانی کرده است.

وی با بیان اینکه این سازمان به بیش از 51 هزار نفر امداد رسانی انجام داده است، اذعان داشت: از این تعداد امدادرسانی یک‌هزار و 837 نفر به مراکز درمانی انتقال داده شده‌اند.

قائم مقام سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور اضافه کرد: همچنین تعداد 16 هزار و 859 نفر توسط امدادگران این سازمان سرپایی مداوا شدند.

بیش از 23 هزار نفر در پایگاه‌های هلال احمر اسکان یافتند

وی با بیان اینکه 349 مورد عملیات رهاسازی توسط امداد گران هلال احمر از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون انجام شده است، گفت: تعداد 23 هزار و 955 نفر در پایگاه‌های هلال احمر اسکان داده شدند.

قائم مقام سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور، تعداد مراجعان و مسافران به پایگاه‌های امداد جاده‌ای کشور را بیش از 45 هزار نفر برشمرد.

انجام 307 مورد عملیات هوایی توسط سازمان امداد و نجات هلال احمر

شجیعی یادآورشد: از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون تعداد 307 مورد عملیات هوایی توسط سازمان امداد و نجات هلال احمر صورت گرفته است.

وی با اشاره به عملیات هوایی انجام شده گفت: این تعداد عملیات هوایی بیش از 220 ساعت پرواز داشته است.

گفتنی است قائم مقام و مدیرعامل جمعیت هلال احمر و معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از پایگاه‌ها و پست‌های امداد جاده‌ای و پست‌های راهنمای مسافران نوروزی شهرستان‌های سرایان، قاین، فردوس، بشرویه، طبس، دیهوک و خوسف بازدید و از تلاش امدادگران و نجات‌گران این پایگاه‌ها قدردانی کردند.

کد خبر 206468
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز