همشهری‌آنلاین: رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران و سرپرست پلیس راه گیلان وضعیت ترافیکی جاده‌های دو استان شمالی کشور را تشریح کردند.

فارس نوشت: علی‌ نوری‌پور با بیان نیمه سنگین بودن ترافیک در محور هراز ابراز داشت: هم‌اکنون تردد در این محور با کندی روبرو است.

وی افزود: در ساعات ابتدایی 8 فروردین ماه ترافیک این محور روان بود ولی بر حجم عبور و مرور هراز افزوده شد.

نوری‌پور با تاکید اینکه این ترافیک از محدوده گزنگ تا پل لاسم سنگین است، گفت: عمده تردد از تهران به سمت شمال کشور است.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با اعلام اینکه هوای منطقه لاریجان هم‌اکنون ابری و نیمه ابری است، اذعان داشت: پیس‌بینی می‌شود در ساعات آینده ترافیک این محور با افزایش تردد و رفت و آمد رو به سنگینی برود.

سرپرست پلیس راه گیلان نیز اعلام کرد: با افزایش ورود و خروج مسافران هم اینک ترافیک در مسیر رفت و برگشت محور رشت - قزوین حد فاصل رودبار به منجیل نیمه سنگین است.

واحد مرکزی خبر نوشت: سـرهنگ رستگار گفت: تـرافیک در دیگر محورهای اصلی گیلان، محور آستارا به اردبیل، رشت -
لاهیجان، رشت- انزلی و چابکسر به رامسر روان است.

وی افزود: برای افزایش ایمنی مسافران وکنترل ترافیک در جاده‌ها مرحله دوم محدودیت‌های ترافیکی پلیس راه گیلان در محور رشت - قزوین آغاز شد.

در این طرح که تا ساعت 24 شانزدهم فروردین ادامه دارد رفت و آمد خودروهای سنگین بـاربری به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی دراین محور ممنوع است.

این محدودیت‌ها درمحور آستارا به اردبیل هم از ساعت 7 صبح دوازدهم فروردین تا ساعت 24 سیزدهم فروردین اعمال خواهد شد.

سرهنگ مهیار رستگار سرپرست پلیس راه گیلان اعلام کرد: در صورت افـزایش حجم مسافران از محور رشت - قزوین محدودیت‌های ترافیک دراین محور یک روز تمدید خواهد شد.

کد خبر 206450
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز