همشهری آنلاین: محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های پر تردد کشور برای ایام آخر هفته از ساعت 12 روز 9 خرداد تشریح شد.

سرهنگ اسفندیاری معاون عملیات پلیس راه کشور در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی فارس اعلام کرد: تردد انواع موتورسیکلت از ساعت 12 روز پنج شنبه 9 خرداد تا ساعت 22:30 روز جمعه 10 خرداد در محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ اسفندیاری در ادامه گفت: تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا ساعت 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت 18 تا ساعت 24 روز جمعه از 15 کیلومتر بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

وی در ادامه افزود: در جاده هراز، تردد تمام کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا ساعت 22:30 روز پنج شنبه و از ساعت 6 تا ساعت 22:30 روز جمعه ممنوع است و تردد تریلرها نیز همچنان از این محور ممنوع است.

معاون عملیات پلیس راه کشور گفت: در جاده دماوند نیز تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 7 تا ساعت 22:30 روز جمعه از تهران به طرف قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

وی در پایان افزود: تردد تمامی تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 16 تا ساعت 20 روزهای پنج شنبه و جمعه از محور زاهدان زابل و بالعکس ممنوع است.

کد خبر 216577
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز