همشهری آنلاین: حوادث جاده‌ای کشور در سفرهای نوروزی امسال 7 درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال کاهش یافته است.

ترافیک

به گزارش واحد مرکزی خبر، رییس پلیس راهور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز در مراسم بازدید از سازمان‌های امداد و نجات جاده‌ای کشور در مشهد گفت: این سوانح و تصادفات جاده‌ای کشور در این ایام، بیشتر در ساعات 12 تا 16 اتفاق افتاده است.

سردار اسکندر مومنی افزود: بیشترین تلفات سرصحنه تصادفات در دور اول سفرهای نوروزی ناشی از واژگونی خودروهای سواری بوده است.

وی آشنا نبودن رانندگان با سفرهای جاده‌ای و خواب آلودگی آنها و نیز سرعت و سبقت غیرمجاز خودروها را از مهمترین عوامل حادثه‌ساز در جاده‌های کشور در این ایام اعلام کرد.

رییس پلیس راهور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همچنین گفت: محورهای خراسان رضوی به سمت مشهد مقدس در میان شهرهای کشور با آغاز دور سفرهای نوروزی تا کنون رکورددار بیشترین ترددهای جاده‌ای است.

سردار مومنی افزود: با آغاز دور دوم سفرهای نوروزی نیز بیشترین حجم سفرها در جاده‌های کشور به سمت مشهد مقدس همچنان رو به افزایش است.

وی گفت : در بین آزاد راه‌های کشور نیز آزاد راه های تهران- قم و تهران - کرج از ابتدای تعطیلات نوروز تا کنون بیشترین حجم تردد را به خود اختصاص داده است.

رییس پلیس راهور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود : بیش از نیم میلیون نفر از نیروهای خدمت رسان تا 17 فروردین امسال همیار مسافران نوروزی در جاده های کشورند.

کد خبر 206361
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز