سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: رسانه‌های اسپانیایی از فسخ قرارداد ژوزه مورینیو با رئال‌مادرید خبر دادند.

خوزه مورینیو

به گزارش ایسنا، ژوزه مورینیو فصل جاری لیگا را بسیار بد شروع کرد ولی با 2 پیروزی متوالی برابر بارسلونا و حذف شیاطین‌سرخ از لیگ قهرمانان اروپا نفس راحتی کشید. با این حال هنوز زمزمه‌های جدایی آقای خاص از کهکشانی‌ها به گوش می‌رسد.

"رامون دلامورینا"، مجری برنامه ورزشی" ال‌لارگیرو" در رادیو "کادناسر" اسپانیا فاش کرد که مورینیو قراردادش را به صورت توافقی با رئال‌مادرید فسخ کرده است و فصل بعد هدایت این تیم را برعهده نخواهد داشت. این روزنامه‌نگار ورزشی گفت: "پرس با مورینیو برای فسخ قرارداد به توافق رسیده است. هر دو طرف دوست ندارند، به همکاری با یکدیگر ادامه دهند. مورینیو در حال مذاکره با تیمی جدید است. پرس هم تلاش‌های خود را برای انتخاب جانشین مورینیو آغاز کرده است. کارلو آنچلوتی و آرسن ونگر بیشترین شانس را برای جانشینی مورینیو دارند."

پیش از این این هم روزنامه "الموندو دپورتیو" که از روزنامه‌های نزدیک به بارسلونا به شمار می‌آید، فاش کرد که مورینیو 70 روز دیگر از رئال جدا خواهد شد. این روزنامه اسپانیایی پس از پیروزی 2 بر یک رئال برابر سلتاویگو نوشت: "مورینیو با پرس برای فسخ قرارداد به توافق رسیده است. سرمربی پرتغالی رئال‌مادرید برنامه‌های خود را برای فصل آینده ارائه نداده و همین مسئله جدایی او را مسجل کرده است."

کد خبر 205114
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز